Prikkers zonder vergunning

• Mark

Nou kubus ik weet niet wat jij een beetje noemt maar 19% belasting voor elke tattoo die je zet vind ik aardig wat. Dan reken ik alle overige kosten die een professionele tattoo artiest heeft tegenover een illegale amateur nog niet mee.

Als je dan als thuisprikker ook nog crap tattoos zet op een onhygiënische manier, ja dan zeg ik: geef maar aan die prutsers.

• (}( Kitty ){)

Thuisprikkers zijn niet per definitie ook direct prutsers. Vergeet niet dat zelfs de beste artiesten ooit begonnen zijn, de meeste ook gewoon thuis…

• Mark

Zeg ik dat alle thuisprikkers prutsers zijn? Nee, ik zeg:

“Als je dan als thuisprikker ook nog crap tattoos zet op een onhygiënische manier, ja dan zeg ik: geef maar aan die prutsers.”

• anoniem

kijk hier maar eens op.

nou zeg ik ook niet dat alle thuisprikkers barslecht zijn.

maar deze man is echt VERSCHRIKKELIJK..!!!

hij doet nu ook permanente make-up kijk die ene foto van die wenkbrauwen eens…..bij hem moeten ze eens langs gaan niet normaal.

en dan de kwaliteit van de tattoos want een kleurplaatjes.

http://berrybreda.hyves.nl/?ref=sr

• (}( Kitty ){)

Mijn hemel……::o

• frankie

hahaha daar zit je dan met 2 naaktslakken waar ooit je wenkbrauwen zaten.

toch wel een beetje haar eigen schuld als je bij iemand aan de keukentafel aanschuift.

deze persoon adverteert trouwens ook op marktplaats als “goedkoop adresje” .

maar dit is juist zo een voorbeeld waarom deze personen gestopt moeten worden , en er worden ook zoveel topics aan besteed.

en toch willen de mensen voor een duppie op de eerste rij zitten , moeten ze ook niet zeuren als het fout afloopt.

• Resto

Holy shit hahaha dit is net zo mooi als powertattoo, die boedha hey, en die dikke wenkbrauwen whoehahaha

• kut

waarom meg iemand niet tatoeeren zonder vergunning?

leven en laten leven.

houd u bezeig met u eigen shit

trunte

de beste tatoeurs werken zonder vergunning

• (}( Kitty ){)

kut Schreef:

——————————————————-

> waarom meg iemand niet tatoeeren zonder

> vergunning?

> leven en laten leven.

> houd u bezeig met u eigen shit

> trunte

> de beste tatoeurs werken zonder vergunning

8-) Tipje?

• john

ik wou het net zeggen kitty de meeste tattooeerders kunnen in ieder geval wel schrijven. LOL