Prikkers zonder vergunning

• eline

Supper slecht deze dennis kooij heb helaas levensgroot schilderij op men rug ondat hij het zo goed kon.maar men rug is supper verkloot en ook men arm hij had mooie praat zou in mij woonplaats okk shop beginne maar heeft mij vreselijk bedrogen zoals zovelen kom ik nu agter trap er niet in geld kwijt leven kwijt

• Mandy

mij heeft die ook de arm verkloot maar gelukkig heb ik nog iemand gevonden die er wat moois van kan maken. Heeft dennis geen vergunning dan..??

• malcom

hoi eline waaneer heeft hij deze tattoo gezet en wou hij een shop beginnen ja met je, dat is ze standaard truc om via vrouwen een zaak te open!!

• ries

Dit.klopt hellemaal heeft bij.vriendin van mij ook geprobbeert in alkmaar.haar lichaam.is ook verknalt.zijn al een echte tattoeerder aanhet zoeken om schade te herstellen.enzijn vadet doet.net zo hard .mee alsde poen.maar binne komt.hoorde.verhaal dat dennis de.leugenaar.alweer nieuw.slachtoffer.heeft ook.weer.1 met.weinig hersrns.die er.intrap zielig hoor.dames pas.op

• ramona

Wat doet de vwe en/of ggd met deze meldingen?????

• (}( Kitty ){)

Niks.

• esther

Nee pics heeft hij weggehaald op zijn facebook.misschien staan ze nog op de facebook.van zijn.vriendin in alkmaar evelyn mulder hij zou daar ook een shop beginnen of die er al is is niet bekend…