Laten we eens een lijst gaan maken van tatoeëerders zonder vergunning. Aangezien de VWA er nu wel wat aan doet.
Dus weet je een “tatoeëerder” die illegaal bezig is? Laat maar weten!
Laten we eens een lijst gaan maken van tatoeëerders zonder vergunning. Aangezien de VWA er nu wel wat aan doet.
Dus weet je een “tatoeëerder” die illegaal bezig is? Laat maar weten!
marktplaats staat er dagelijks vol mee.
er bestaat ook een site waar je ze aan kunt geven en zo een tattoo van een echte artiest kan winnen.
en fred , ondanks dat er een paar goede thuisprikkers bij zitten is 90% fout bezig dus het aangeven waard.
denk aan verminking door niet schoon werken , belastingontduiking , tatoeeren zonder vergunning , concurentievervalsing.
werkloze tokkies die zo zwart bijverdienen naast hun uitkering . (get a job).
en dan de kwaliteit van hun werk , je zal er maar mee rondlopen.
en “ik werk volgens de regels van de ggd” is iets anders dan “ik ben ggd gekeurd” , trap daar dus ook niet in.
het is de vergelijking met ww2 absoluut niet waard.
Beste prikkie,
Anoniem een berichtje plaatsen en daarin mensen oproepen om illegale prikkers te melden vind ik iets om misselijk van te worden. Zet dan gewoon je naam en e-mailadres neer zodat je te bereiken bent. Ook ik ben tegen illegale prikkers en hoe ze de boel verzieken voor de goed willende mensen vind ik FOUT. Als ik iets laat zetten ga ik naar een shop waar alles goed geregeld is . Het aangeven van zulke gasten sta ik achter maar niet op de manier hoe meneer of mevrouw klokkenluider het wenst te doen. Wees eerlijk vermeld wie je bent dan trek ik mijn woorden in.
Groet Fred
het enige wat hij vraagt is dat anderen hier namen van zwartprikkers neerzetten , niks mis mee , ook niet als je dat anoniem doet.
ik spreek zelf via mail wel eens van die beunhazen aan en wel op een correcte nette manier , het gescheld en doodsbedreigingen die je terug krijgt spreken voor zich.
dus mensen zoals klokkenluider vraagt , lekker anoniem hier namen neerzetten , wel zo veilig.
eens: @prikkie
marktplaats staat er dagelijks vol mee.
er bestaat ook een site waar je ze aan kunt geven en zo een tattoo van een echte artiest kan winnen.
en fred , ondanks dat er een paar goede thuisprikkers bij zitten is 90% fout bezig dus het aangeven waard.
denk aan verminking door niet schoon werken , belastingontduiking , tatoeeren zonder vergunning , concurentievervalsing.
werkloze tokkies die zo zwart bijverdienen naast hun uitkering . (get a job).
en dan de kwaliteit van hun werk , je zal er maar mee rondlopen.
en “ik werk volgens de regels van de ggd” is iets anders dan “ik ben ggd gekeurd” , trap daar dus ook niet in.
(Alleen tokkies niet mee eens)
eens/oneens @fred
70 jaar geleden werden er ook mensen verraden……………
(is wel een te harde vergelijking,of staat niet in contrast)
En beste fred ik zie bij u ook geen email adres
En @prikkie,wel zo veilig? Gaat toch juist om de veiligheid van de klant/consument?
Krijg zoveel ellende binnen van thuisprikkers!Mensen denken na miami en L.A ink wel dat ze het allemaal ook wel even kunnen.
ook bij tros opgelicht is het al 2x aangekaart en hart van nederland ook geloof ik.Kijk gewoon uit ga naar een gekeurde shop,kijk of je je er op je
gemak voel,en kijk vooral naar het werk dat er gezet wordt
met vriendelijke groet Tattoo jordy peperstr 2a vlaardingen
www.tattoolaura.nl
p.s:mensen veraden is niet nodig,als mensen verminkt zijn moeten ze er zelf wat mee doen(wat ze helaas meestal niet doen)
b safe your body is the greatest intrument you will ever use!
alleen slechte prikkers zijn bang voor de concurentie .
kwaliteit heeft niks te maken met of je een vergunning hebt of niet er zijn genoeg shops die een vergunning hebben en die ook mensen verminken , te maken hebben met ontstekingen e.d. als je een goede prikker bent weten de mensen je altijd te vinden dus ik snap deze nsb ers nooit zo goed 99% is thuis begonnen !
GET A LIFE !!!!!!!!!!!!!! is het enige wat ik te melden heb aan prikkers die het drukker hebben met mensen verlinken dan met prikken (zegt wel wat over jezelf Klokkenluider)
vind het apart dat veel mensen hier negatief op reageren..
iedereen weet dat sommige mensen kunnen lullen als brugman en sommige mensen naief in het leven staan.
vind het erg te zien en horen dat mensen echt verminkt worden en zelf ziektes eraan over houden.
ben zelf geen naaier, maar vind het wel terecht als iemand verminkt is of er iets aan over gehouden heeft degene aangegeven wordt bij KVW…
maar dan wel door diegene die zichzelf daar heeft laten prikken.
dan kun je zeggen eigen schuld had je maar naar een goede shop moeten gaan en je huiswerk moeten doen.
ik denk dat zelfs de beunhazen netjes en schoon werk moeten afleveren en anders op zouden moeten houden.
het werkt immers altijd van 2 kanten
Fred: het heeft niks met verraden te maken. Als je een vergunning hebt heb je niks te vrezen. En als je mensen tatoeëerd heb je in nederland een vergunning nodig.
Naam en adres vermelden op een prikbord is nogal ongebruikelijk en in dit geval heeft het ook nog eens absoluut geen meerwaarde. Het gaat namelijk om illegale prikkers die aangepakt moeten worden..
Dus mensen geef maar door die namen/websites/hyves pagina's enzovoort
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?