oja..de fameuze vergunning .Tattooshops zonder vergunning zijn illegaal bezig…maar veel shops willen graag gekeurd worden,alleen niet voor dat bedrag…er is een lijst van die shops trouwens en dat zijn er al aardig wat…en nou niet zeggen dat dat dubieuze shops zijn van matige kwaliteit,want dat is niet waar…..
je kunt ook vernaggeld worden in een gekeurde shop waar ze een leerling hebben die voor veel geld een ´opleiding´ krijgt.Je kunt verknald worden in een van die nagelnieuwe,goedgekeurde shops die de grond uit schieten…vaak is alles wat steriliteit betreft prima in orde,maar omdat de eigenaar vaak zelf niet of net tattoeert,zit er een beginner die net een setje heeft gekocht.
En dan nog vind ik dat de klant hier zn eigen verantwoordelijk heeft.
…doe je huiswerk..je hebt een vrije keuze.Ik betwijfel echt of t hiet wel om de verminkingen gaat en niet gewoon over geld dat shops misschien mislopen door een beunhaas.
Maar zoals gezegd..dat is mijn mening..ik begrijp de andere kant zeker ook,maar hierin verschillen we van mening..fijn weekend nog iedereen en werk ze..ik ben helaas thuis met een maagzweer en nee..dat komt niet van dit forum:D:D..vriendelijke groet..ta2danny