nog 1 die mensen puur verminkt
check zijn facebook voor de pics
je zal het maar op je lichaam hebben staan
custom tattoo happy ink…ja happy wordt je er zeker niet van
facebook dennis kooij uit rotterdam
het feit dat moby niet op de lijst van de GGD staat is omdat hij samen met een andere tatoeeerder een actie is begonnen TEGEN de tarieven van de GGD.
De actie heeft in ieder geval geleidt tot een gesprek met de politiek die ook wel inziet dat wat de GGD doet samen met de Nieuwe Voedsel en Waren Autoriteit eigenlijk niet kan. Een keuring op afspraak is al niet echt handig want iemand die de boel verkloot zal echt wel zijn best doen op de afgesproken keuringsdag. 600 euro betalen voor een keuring van hooguit een uur is ook wel erg buiten proportioneel. Dus klokkenluider ( vind eigenlijk meer dat het iemand is die de klok heeft horen luiden maar die klepel maar niet kan vinden ) voor je dit soort debiele acties via een forum opstart, en dit is zeker niet de eerste en zal ook zeker niet de laatste zijn, zorg eerst eens voor goede informatie.
Je wordt niet populair door wat termen te braken zonder een gefundeerde motivatie.
Dus voor klepelzoeker nog ff de uitleg, Moby en anderen zijn bezig om de keuring op een betere manier en op een wat financieel nettere manier rond te krijgen, ohja voor de goede orde een keuring van de GGD zegt NIKS over de kwaliteit van de tatoeerder.
Dus als je mee wilt doen met de mensen hier, denk dan eerst eens een paar dagen na, orienteer je een beetje, praat eens met shophouders waarom ze niet ingeschreven staan, schrijf desnoods eerst eens je verhaal op zodat je kan zien waar je onruststokend berichtje mank gaat dat scheelt een hoop ergenis bij de mensen die serieus met hun vak bezig zijn.
toch blijft het me verbazen dat mensen zich vandaag de dag nog steeds door een e-bay tatoeëerder laten prikken.
je laat toch iemand die op e-bay een messensetje heeft gekocht ook niet op je oor oefenen omdat het goedkoper is dan bij een deskundige plastisch chirurg.
mensen zoals:
www.powertattoo.nl
www.pino-blue-bird-ink.hyves.nl
black diamond almelo
www.nl-ink.nl
zorg dat je eerst het vak onder de knie krijg voor je mensen voor hun leven gaat verminken.
Er is maar 1 reden waarom er zoveel thuisprikkers zijn en dat is door die grafprogramma's zoals miami ink en elke versie tatoo programma ervan.
Wat zien de mensen, een leuke levensstyle, veel geld en kijk hoe makkelijk hun het doen, dat kan ik ook vast wel.
Ik walg van jullie nepperds, totaal geen passie!
montana85 , kijk eens iets beter en meer kritisch naar de foto's , ik word er niet echt blij van als ik dat zie.
ik zou er zelf niet in de stoel gaan zitten in ieder geval.
en als je als artiest zo trots bent op je chinese 10 dollar plastic rotary machine dat je er een foto van moet maken , heb je het ook hoog in je bol.
ik sla deze artiest even over .
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?