tattoo verbergen

• Gerrit

Heb al eerder geschreven dat “wij” goed zijn in : mensen in hokkie's plaatsen !!!

En op dit forum is het niet anders !!!!

Ik bedoel met “wij” …. Hollanders !!!

Tattoo of geen Tattoo

Je zal er in (bekrompen) Nederland ten alle tijden rekening mee moeten houden

(in verband met uitgaan/werk/ etc.) dat je gepast gekleed en verzorgt er uit ziet.

Af en toe rekening houden met iemand anders kan trouwens geen kwaad hoor.

En dat geld voor mensen met en zonder tattoo !!!!!

Maar in deze topic blijkt wel weer hoe zwart/wit er hier gedacht wordt.

Ik zit aardig vol met kleurtjes maar als ik naar de bank moet voor het een of ander dan zorg ik ervoor dat ik mijn tattoo's verberg (voor zover mogelijk) omdat ik “denk” dat dat in mijn voordeel is en “denk” dat ik dan serieus genomen wordt.

Ik zeg “denk” omdat “ik” het zo ervaar maar ik zeg “niet” dat ze mij anders zouden benaderen als ik mijn tattoo's wel liet zien.

Maar dat gevoel heb ik wel !!!!!

Ik zou ook willen dat het anders was….maar ja……Hollanders!!!!!

• ~~~~LIMBO RUUD~~~~®

Don't mention the War ( met zwaar John Cleese accent ) :D

• dare

wat heeft dit nou weer met nederland te maken??? net of dit probleem alleen in nederland speelt?!, als je er hier zo van baalt emigreer dan naar een ander land tenminste als je denkt dat het daar niet zo “bekrompen” is.

persoonlijk viind ik Nederland lang niet zo bekrompen als een Duitsland of Frankrijk om maar een paar voorbeeldjes te noemen.

ben nog steeds van mening we ons aan elkaar moeten aanpassen en respect voor elkaar moeten hebben en als dat betekend een tattoo een paar uur bedekken dat zit ik daar niet mee, kan me best voorstellen dat mensen mijn tattoo van 20 bij 25 niet willen zien..

• Lotje

ja juist en dat is nou zelf vertrouwen hebben . Gauw bedekken om maar serieus genomen te worden . Ik niet. . Ik laat het gewoon zien . Zeggen ze er iets van . Krijgen ze op een nette manier antwoord terug. en je zou zien als jij heel gewoon doet . Met tattoo,s uiteraard . Je bent netjes in je praten . nou bij toeval bij de bank . Dat ze toch achter je zeggen (want zo is Nederland , Achter je kont) goh dat had ik niet verwacht als sta hij helemaal vol met tattoo,s !!!!!. Laat ze dat de wereld maar eens uithelpen dat getattoo -eerde mensen ook normaal zijn en netjes. Net zoals ze homo.s aan kijken en lebische. Ik vind dat discriminatie in onze eigen land met onze eigen nederlandse volk . En ben daar zeer op tegen . Daarom als ze er iets van zeggen ga ik er hard tegen in , maar wel op een nette manier . en ze verplichte mij tot niks. Allen mogen ze kijken doe jij je werk wel goed.

• Lotje

van baalt??? je mag ook voor je mening uitkomen toch . Anders doe een ander dat wel voor je . Nou ik bek wel terug hoor . Laat zomaar niet over me lopen . En iets niet willen zien . Nou aan mij vragen ze ook niet altijd wil je dat zien en jaaaaaaaaaaaaa. er zijn zoveel andere dingen die IK niet wil zien . En ja Nederland , weet wel, er zijn veel jaknikkers bij (wil zeggen ) die durven niet , durven niet van hun af te bijten . Maar ergens toch iets niet goed vinden . Kom op voor je zelf. Leven is keihard . neem maar aan .

• Lotje

:D:D:D

• ToeTagTattoo

zucht…

• dare

die was niet tegen jou bedoelt lotje, ik snap wel wat je wilt. maar ben et er niet mee eens. vond et een beetje vreemd van gerrit om als je iets niet bevalt dan gelijk maar te zeggen bekrompen nederland enz.enz.. en nog meer van die jammere uitspraken. respecteer zijn mening wel hoor!! :-)

• Lotje

Hang je aan het goede draadje ?///// :D:D:D

• Gerrit

Ik deel die mening ook wel met je Lotje ….vooral jezelf blijven……maar je zal zelf toch wel eens ervaren hebben bij een of andere gelegenheid dat je soms wel eens moet aanpassen (of je nou tattoo's hebt of niet)

Wat ik bedoel met Nederland is dat het typisch Nederlands is om elkaar in hokjes te plaatsen….dat doe jezelf dus nu ook.

Heb ook in andere landen mogen wonen en werken waar het toch wel anders was.

In Nl is het onmogelijk om een politieagent te zien met een tattoo in zijn nek terwijl in Engeland dat wel kan. Helemaal top vind ik dat want hij doet z'n werk net zo goed als zijn collega zonder tattoo's.(misschien wel beter)

Laat ik het dan zo zeggen dat je soms rekening moet houden met een ander en niet alleen maar zwart/wit denken.

Ik zit ook in het verenigingsleven en wordt ook gerespecteerd door wie ik ben en niet hoe ik er uit zie.

Als ik merk dat ze mij onbeschoft behandelen omdat ik tattoo's heb dan kleed ik me helemaal uit.

Ik vind het niet achterbaks om er rekening mee te houden en respecteer ieder zijn/haar mening en spreek puur voor mijzelf….hoe ik er over denk.