tattoo verbergen

• Lotje

ja aanpassen in woord ja . Maar niet met mij uiterlijk . Ze kunnen ook wel zeggen heeee….. jij bent lelijk dus hier niet werken, kom op zeg. Of als je verbrand ben t en er niet uit zie.. Waar je niks aan kan doen . Moet je , je zelf dan ook maar bedekken???Dan zullen op den duur de tattoo.s shops , een bord in hun zaak moeten hangen . van ::: een tattoo, weet waar aan je begint vraag het eerst aan je baas of het mag. Nou zeg je zou maar een shop hebben dan . Je pak zo hun brood ook af. Is het zelfde als je een kroeg binnenstap . En ze zeggen nou hier geen bier . Dan ben je toch ook weg. Als ze mijn afkraken op mijn tattoo. Nou . geen bezwaar hoor. Draai me gelijk om en zeg toedeloe .

• Gerrit

OK…als we mekaar dan maar begrijpen en niet de boel verdraaien(wat nog wel eens gebeurt) anders blijven we aan de gang en ik moet zo weer iemand van een mooie tattoo voorzien !!!!! En ik zal haar zeggen dat ze hem nie mag verbergen !!!! Want daar is het te mooi voor !!!!! Doei

• Lotje

hehe eindelijk iemand rechtvaardig die het recht voor de raap zegt wat ze er mee moet doen . Zeg ook dat Lotje dat zeker afkeurt als ze zich laat bij invloeden door een ander. :D:D ;);) Ook door een baas:D:D

• Carlos

Heeft niks met Holland of Hollanders te maken hoor Gerrit. Is gewoon internationaal gepaste kleding en gedrag bij bepaalde gelegenheden, that´s all. Lotje wil dat volgens mij niet snappen en ben blij voor haar dat ze gewoon met haar tat kan rondlopen op haar werk en dat ze voor zo´n aardige burgemeester werkt. Fijn voor haar maar da´s niet de rest van de zakenwereld.

Carlos

N.B. Ik ben geen Nederlander maar Portugees en woon en werk al bijna twee jaar in de Algarve en het is hier echt niet anders wat dit onderwerp aangaat :-) Dus tijdens werk verberg ik ´m en in het weekend lekker op het strand of op de motor mag iedereen ´m zien (inclusief m´n klanten, zal me worst wezen want op dat moment ben ik niet in functie en da´s toch wat anders).

• Lotje

Zeg niet over snappen . als je er eens tegen ingaat.. Want snappen doe ik het heel goed. Dat ze dat vragen op je werk om te bedekken . Maar ik ben wel een persoon die niet makkelijk toegeeft daarin . Vind het discriminatie. Dan geeft hij me maar ontslag. Maar expres bedekken daarvoor . never nooit.

• ~~~~LIMBO RUUD~~~~®

Dat je het er voor over hebt je baan voor 't tattoo op te geven, geeft aan hoe trots je er op bent, maar ik vind het (helaas) geen goede instelling.

Je merkt aan de reactie's dat zelfs mensen die beroepsmatig met tattoo's bezig zijn, rekening houden met hun omgeving, en jij zegt laat ze maar 't …….. krijgen.

Persoonlijk ( ik zeg dus duidelijk PERSOONLIJK ) twijfel ik dan ook 'n beetje aan je verhaal, ik kan me nl. geen enkele gemeente voorstellen waar men zo tolerant is.

Ik denk dat je gewoon de zaak wil stangen.

Sorry.

groet Ruud

• Lotje

Dan geloof je dat maar. Maar kom wel op voor mezelf . Heb lak aan die samenleving. Ze kijken naar jou ook niet hoor. Als je ergens werk en zoals een goede vriend van mij al meer dan 30 jaar en je word op straat gezet van wegen privatisering. waar moet je nog werk zoeken dan . ???

En dan dat gezeik van bazen bedek je tattoo. . Hij kan idd een dikke * L…… krijgen . En jaaaaa zeg me werk er veel liever voor op . Heeeeeeeeeee. als je wilt werken en het is om geld te verdienen . Je kan nog steeds wel terecht ergens hoor. Wellis waar wel ander werk in klasse gezien . Maar als je wilt werk zat nog. Al moest ik achter de lopend band . Maar door een ander de les te laten lezen . Om wat en hoe jij leven moet. Nou basta zeg ik dan . Ik leef hoe ik wil met tattoo uiteraard . En gezien worden . Als hij toevallig bloot is. En wil daar geen commentaar over horen . Ik doe mijn werk goed en DAT moeten ze maar nemen . Geen pardon. hoe dan ook. Maar toegeven never nooit niet.

• dare

je leeft toch samen in een maatschappij ofniet vind et dan een beetje stug van ik doe mijn eigen ding en sch… aan de rest!! vind dat een behoorlijk egoistische manier van leven. als dat ook zo op werk gaat heb je sta je echt zo aan de lopende band

• ~~~~LIMBO RUUD~~~~®

Als jij deze instelling ook op je werk hebt, zal je niet erg klantvriendelijk overkomen, in jou functie lijkt me dat je net inlevend moet zijn in de ander, en niet je eigen gedachte bij de ander maar door de strot duwen.

Je spreekt over het feit dat als iemand jou op je tattoo aanspreekt, jij het recht hebt te doen en laten wat je zelf wil, en dat ze anders maar 'n dikke L*L krijgen.

Dat is dus geen gedachte van ‘n democratie ( wat ’n gemeente dus ook is ), maar 'n dictatuur.

Jouw mening is de enige die telt.

Meisje kom met beide beentjes op de grond.

• ToeTagTattoo

“Heb lak aan die samenleving. Ze kijken naar jou ook niet hoor.” Juist en omdat iedereen zo denkt had ook iedereen iets te zeuren…