nee 50, daarom !!!!!. Weet wel wat leven is en wat het voorsteld . Lees eens de universele verklaring van de rechten van de mens eens .
Ik wist van te voren dat het niet kon met het modellenwerk, maar er wel van te voren over nagedacht of, en zo ja: hoe ik m'n tattoo's en piercings (min of meer) kon camoufleren….En omdat ik nou niet bepaald dagelijks dat werk doe (eens in de paar maanden een opdracht) vind ik dat geen reden om die tattoo's en piercings niet te nemen…
Ik kan je alleen maar feliciteren met je baas, en ik zou zeggen houdt je contract daar in ere.
Ik werk zelf ook nog enkele uren bij een service verlenend bedrijf, en ook ik heb diverse zichtbare piercings, tattoo's zijn door mijn (verplichte veiligheids) kleding niet zichtbaar.
Mijn werkgever heeft idd ook geen moeite met mijn versierselen, en ik heb ook van klanten nog nooit opmerkingen gehad, eerder vragen erover.
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat als iemand als visite kaartje aan de balie zit, het bedrijf dan wel eisen kan stellen, en natuurlijk doet die piercing niks af aan je werk of klantvriendelijkheid.
Maarja, dan zou je dus ook ongekamd, en met je joggingpak aan kunnen gaan werken.
Helaas, er zijn banen waar het nu eenmaal niet geaccepteerd is.
groet Ruud
Ik wil het toch ook ff voor Jessy opnemen. Heb zelf een beetje hetzelfde ´probleem´ en heeft niks met solliciteren te maken want toen ze mij aannamen had ik nog geen tattoo. Toen ik echter m´n bovenarm liet volprikken is dit wel bewust daar gedaan zodat ik het met een overhemd met korte mouwen kan bedekken. In m´n vrije tijd mag iedereen het zien maar tijdens werk is het in mijn geval niet gepast, niet handig, niet slim etc. Op kantoor is het denk ik niet geaccepteerd. Ik sta dagelijks klanten te woord en kan me goed voorstellen dat die tat waar je hartstikke trots op bent die japanse delegatie tijdens je presentatie of zakenlunch weleens zou kunnen afschrikken en daar gaat je Miljoenen deal! Tenzij ze Yakuza zijn die zelf helemaal vol zitten maar betwijfel of je daar zaken mee wil doen :-)
Lotje, soms kan het gewoon niet, snap dat nou gewoon.
In mijn geval bedek ik ´m met overhemd met korte mouwen, lange mouwen, of colbert maar bij een dame is dat in de zomer inderdaad wat lastiger.
Jessy suc6, je vind vast wel een goede oplossing tussen de reeds geschreven tips.
Carlos
Het gaat niet over snappen!1. Ik snap dat heel goed.. Maar toe geven om een kleine tattoo te bedekken . !!!!. Ik praat er met de baas wel over dan. Ik zou gelijk vragen:; Voldoet ik niet aan mijn werk??? Als hij zou zeggen ja. Dat zeg ik weer nou . waar praten we over dan. !!!Heee.. mijn baas is de burgermeester…… Die zou dat dan toch ook afkeuren zou je niet denken?? Ik ga ook met mensen om . In de zomer wel met 2000 als er niet meer zijn . No problem. Zelf nog positief. Ze komen eerder bij me met een klacht: van die staan te vervelen kan daar niets aan gedaan worden . Maar een mens heb ook recht . Zou er bij ons die kleine tattoo verboden of bedekt moet worden ……… Nou dan heb ik heel wat eisen wat andere dingen ook moet veranderen. Waar mensen zich aan storen. En dat is erger dan mijn klein vlindertje op mijn arm. Krijg zelf nog grapjes over. Van oww blijf ff staan ik zal hem eens pakken . of van heee dat is een lief vlindertje. ..Men kan beter zich druk maken hoe klanten soms behandelt worden . Grote bekken . , kaugomknauwend. In haren zitten als men met etenswaren werkt net als in supermarkten. Val mij op die dingen.In neus zitten en daarna jou een hand willen geven . Dat MOET de baas zien. Maar het is nederland zo:: ze willen hebben van daar MOET je staan DAT mag je zeggen NU mag je ademhalen . Ze willen baas zijn OVER jou leven . Maar ieder mens leeft op deze aardkloot en MOET zich zelf kunnen zijn .Staat ook in de wet. Ook die getattoo-eerd zijn . Lijk wel discriminatie dan!!!!!!.Maar blijk ook DAT , DAT nederlanders goed kunnen………
ja toegeven ja! tjezus… zo belangrijk en tof word je van een tattoo echt niet dat het van iedereen en overall gezien moet worden… en trouwens, word je die plaat von jouw niet zelfs ook beu? wat doe je met je posts? gewoon copy en paste de heelde tijd?
discriminatie? je kunt net zo goed zeggen HEY ik heb een mooie tepel en ik wil dat die ook iedereen ziet! als hier mijn tepel niet kan laten zien, dan kan je de kant op, baas! wat heb jij nouw te doen met mijn leven! het gaat erom hoe ik met de klanten praat (terwijl ze naar mijn tepel staaren) en niet hoe bruin mijn tepel is!…
je hebt wel een heel fijn ideal van hoe de wereld zal moeten zijn maar de realitijd ziet toch anders uit en misschien moet je met 50 maar zo langsaam er an wennen dat er ook mensen zijn die zich aan anderen aan willen passen en toe kunnen geven. en niet altijd in hed middenpunt moeten staan en iedereen moet zich an hun aanpassen en toegeven…
in japan mag je niet eens in een swembad met grote tattooages, dus wees blij dat je in nederland bent. all dat gezijk altijd, ik dacht duitsers zijn erg…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?