tattoo verbergen

• Tattooz

Wat is dit nou voor dom gelul, laat die vrouw in de waarde. Als ik op bepaald werk armen of benen moet bedekken, dan doe ik dat. Omdat ik met andere klanten ook te maken heb, zulke vragen worden in wederzijds respect gevraagd. Mij iets opdragen zit er niet in. Maar zolang ik nog half werk, en half tattooeer pas ik mij ook een beetje aan.

Maargoed, jij heb dus tattoo in je nek en je werkt als directeur bij de bank ?

• Tattooz

Amen

• Lotje

Gaat ook met mensen om . Sta ze ook netjes te woord . en jaaaaaaa. heb tattoo. . Maar bedek niets.Althans mij tattoo niet. Heb ik ook gezegt tegen me baas. En die neem het voor koek . Zou wel goed werken dan . …….!!!!!!!!!Kunnen ze korte truitjes waar je buik van zie . geen Bh. . Door schijnbloesjes. Strakke mannenbroeken…. en ga zo maar door. Idiote oorbellen en sierraden ook wel weg laten .

• Lotje

Houd het bedrijf rekening met jou. heeeeeee. kijk eens op de T.v . Mensen die soms 30 jaar bij een bedrijf werken en ineens op straat komen te staan . Te oud om nog ergens anders te KUNNEN werken . Houden ze dan rekening met jou . neeeeee.. … dus. Ben ook het visite kaartje maar ben blij dat mijn baas gelukkig zo niet is. Ook klantgericht , naar die kant uit. Ze kunnen beter zeggen of kijken of je wel netjes bent en goed werk. Want neem van mij aan dat er ook mensen zijn , die aan een balie zitten , en kaugom zitten te kauwen en bellen blazen . Nou die zou ik er eerder uitdonderen , neem me niet kwalijk .

• dare

sommige mensen zijn er gewoon niet van gedient, bedrijven verliezen er klanten door, een directeur kan zoiets gewoon niet hebben. je hebt ja niet voor niks bij sommige bedrijven kleding vorschriften??!!

als wij hier een vrouw met een doorschijn shirtje zit aan de bali hadden zitten hadden mensen ook gezegd wat is dat dan voor een hoeren kast… met tattoos is dat hetzelfde.. het werkt gewoon twee kanten op. kun je het niet mee eens zijn maar zo werkt het nu eenmaal. sommige dingen worden gewoon niet zo snel geaccepteerd.

• jonkvrouwhelene

Helemaal mee eens; ik heb meerdere tattoo's en mijn werkgever had dat nooit gezien want ik deed geuniformeerd werk; totdat ik in de zomer eens een topje aanhad omdat ik mijn overhemd nog niet aan had. Ik heb me rot gelachen om de uitdrukking op zijn gezicht. Hij zei niets; maar zijn gezicht sprak boekdelen. Vanaf toen ben ik nooit meer in een topje gekomen maar altijd met mijn overhemd aan, want op de een of andere manier wist ik dat me dat ooit eens zou bezuren. Tuurlijk moeten ze je nemen zoals je bent, maar er zijn grenzen. Als je op kantoor werkt of aan een balie gasten ontvangt kun je er niet zo bijlopen als in de bouw of in een fabriek ofzo. Wat je in je prive-leven doet moet je zelf weten, tog? Dat is trouwens ook een reden dat ik geen tattoo's op mijn onderarm heb laten zetten, hoewel ik dat supergaaf vind, maar dan moet ik met lange mouwen lopen hartje zomer en dat zie ik niet zo zitten, eerlijk gezegd.

• ToeTagTattoo

ik snap niet warom hier over überhaupt gediscuteert moet worden… bah

• Tattooz

ben jij 17 ofzo ?

• Tattooz

Precies, zo wat gaat Nederland - Duitsland worden ? :d

• Tattooz

smiley werkt niet ;)