tattoo verbergen

• Jessy

Hoi,

Ik was benieuw of er ook bepaalde pleisters te koop zijn die je tattoo doen verbergen zonder dat het heel erg opvalt dat je een pleister hebt zitten.

Bijvoorbeeld bij Phoebe van Charmed, zij heeft dat ook op haar schouderblad

Heeft iemand tips!. Het is namelijk als je bijv een bijzondere gelegenheid hebt en niet wilt dat ze je tattoo kunnen zien

• jrt

Hoi,

Je kan tegenwoordig bij de drogist speciale make up kopen om je tattoo tijdelijk te verbergen

• *****americanx*****

Het was misschien makkelijker geweest er dan geen te nemen of in ieder geval op een plek te laten zetten die altijd te verbergen is.

Je neemt toch geen tattoo op een plek dat je hem kan zien en als je dan iets speciaals hebt dat je hem dan wilt verbergen????

Gr Martin

• Lotje

Waarom zou je hem verbergen? Je neem een tattoo toch meestal om gezien te worden . . En dan nog ze moeten je maar nemen zoals je bent . Met of zonder tattoo. Keuren ze je af met tattoo, kunnen ze dat ook doen met oorbellen . Of dat je haar niet goed zit, Of je trui zit een beetje omhoog. Vind dat zo,n gezeik.

• Mariska

Ik heb hem op mijn bovenarm staan, dus voor het werk altijd te verbergen. maar in de zomer wil je ook wel eens een truitje of jurk zonder mouwen aan, en dan is het handig als hij weg te werken is voor het werk. Aangezien er een tattoo nog niet echt geaccepteerd wordt in het kantoorleven.

Dus nee ik heb geen spijt van mijn tattoo, maar soms zou het handig zijn als hij even te verbergen is

groetjes Mariska

• Marleen

Nou ik neem het ff voor Jessy op, ik doe af en toe wat modellenwerk en dan zit ik ook met mijn tattoo's en labretpiercing!

Ben onwijs blij met mijn tattoo's en piercings(heb ook een tongpiercing maar die zie je meestal toch niet op de foto), maar in mijn geval met sommige opdrachten en in Jessy's geval als je een hele representatieve baan hebt mag/staat het gewoon echt niet, of leidt het teveel af….En ik heb niet zo heel vaak opdrachten met dat modellenwerk,dus das geen reden om de tattoo's/piercings niet te nemen vind ik…

• *****down4life*****(info)

Vraag bij een drogist of parfumerie naar speciale dekkende make up zoals jrt al zei.

Wel even opletten dat je de juiste kleur neemt en ook de omgeving van de gecamoufleerde huid eventueel iets bijkleurt.

Succes!

Groeten, Ellen

• Lotje

Als je van te voren weet dat het niet mag op je werk , of hoe dan ook . Begin er dan niet aan .

• ToeTagTattoo

onzin… ik laat me toch niet door mijn werk de rest van me leven verzieken…

• Tattooz

Wat is dit nou voor dom gelul, ze vraagt alleen om te kunnen bedekken voor als ze zomers aan het werk is.