We zitten hier in Holland !!!
En dit is een bekrompen land waar ze iedereen in hokkies plaatsen (ook op dit forum)
Dus ik vind het geen vreemde vraag !!!!
Jessy : je hebt al antwoord gekregen dus …..succes ermee !!!!
ja juist. Waarom zou je het bedekken . Ik vind ze moeten je maar nemen zoals je bent. Kijk naar het werk wat verricht word . Als je dat goed doet.Heb daar een tattoo wat mee te maken dan? Ik ga trots op mijn tattoo . Willen ze hem niet zien, knijpen ze hun ogen maar dicht. Maar bedekken never nooit niet. Hadden ze me maar niet aan moeten nemen .
Nou ik geef ook een gewoon antwoord. Scheld toch niet. Maar bekt wel terug.Op een nette manier . Maar ik laat niet met me sollen, als ze iets zeggen en gelijk doen. Had hij maar van te voren moeten zeggen , toen je ging solliciteren . van :: Heb je tattoo,s ?? Nou dan spijt het me maar dat word hier niet bewelkomt. En nogmaals het gaat niet om de vraag. Maar dat je gelijk zo toegeeft . Ik vind het ongewoon dat je niet van je afpraat. Jij bent ook een mens , en laat je vooral door de samenleving je niet zo ondersneeuwen .
Succes.
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar in het kantoor leven wordt dat gewoon zeer slecht geaccepteerd. Ik heb ook een tongpiercing en dat is geen probleem maar ze willen niet dat er een tattoo vrouwtje bij de ingang zit, en dat kan ik me wel voorstellen.
Ik heb nu al jaren meerdere tattoo's en ik ben wel gewend dat men anders naar je kijkt, dat maakt me ook niet uit zoals je zegt ze moeten me nemen zoals ik ben.
Maar ik wil (vanuit mijzelf) rekening houden dat ze het niet prettig vinden op het werk, dat vind ik geen enkel probleem
Hallo Lotje,
Ofschoon ik met je eens ben dat je zegt ze moeten me maar nemen zoals ik ben, vind ik dat voor de tattoo van Jessy niet helemaal opgaan.
Als je ‘n tattoo op ’n zichtbare plek ( hand, onderarm ) hebt, dan kan het bedrijf daar bij je sollicitatie iets van zeggen, maar wat ik begrijp heeft Jessy de tattoo op de bovenarm ( of wat je ook vaak ziet borst / rug ), dat zijn plekken die normaal bedekt zijn, maar die met warm weer / gelegenheid, wel zichtbaar zijn.
Het bedrijf kon dus niet weten dat zij die tattoo had, en over je tattoo vertellen is ook niet het eerste dat je doet als je ergens op gesprek komt.
Ik vind het dus heel goed dat Jessy rekening wil houden met het bedrijf (aan de balie is zij toch het visite kaartje), maar ook dat ze zich niet omprettig wil voelen als ze op het werk is. (omdat tattoo's (helaas) nog niet algemeen geaccepteerd
zijn.
Wat dat betreft is het dus wat anders of je ‘n baan in de productie hebt, of ’n representatieve op kantoor.
groetjes Ruud
>
> Ben met je eens. Ze moeten je maar aannemen voor je werk dat
> verricht word, en je voldoet. Hadden ze maar gelijk moeten
> zeggen . owwww sorry je heb een tattoo. Moeten ze nu niet
> meer mee komen . Van owww bedekken . Ik zou zeggen bekijk het
> ff .
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?