petty art

  • hanneke

    hoi zijn er nog meer mensen die slechte ervaringen hebben met petty art aan de wolphaertsbocht in rotterdam?

    ik en nog 2 vrienden van mij zijn daar een tijd geleden geweest om een tattoeage te zetten en hebben daar veel spijt van. het is echt alsof een kind bezig is geweest en van de kleuren is ook niet veel meer over. ik hoop dat jullie mij dan een mailtje sturen en dat we zo klachten kunnen verzamelen. ik heb ook een site gevonden van iemand die ook door hun zo slecht is getattooeerd maar kan daar geen reactie geven helaas.dit is de link van die website:

    http://www.angelfire.com/trek/anti-petty-art/

  • wake

    ziet er inderdaad prutswerk uit. Maar veel ga je toch niet kunnen doen hoor, je hebt je per slot van rekening vrijwillig door hun laten tattoeren. Het enige wat je kan doen is mensen waarschuwen voor hun prutswerk.

  • www.donkane.nl

    Zo'n bedrijf heeft een aansprakelijkheids verzekering voor dat soort zaken en daar kun je gebruik van maken neem anders contact met ons op wij kennen een zeer goede No cure No pay advocaat.

  • cees

    Ervaring?????????????

  • antoinet

    heb ff de link bekeken en het ziet er idd niet uit!!

    maar wat ik niet snap is dat je een tattoo laat zetten bij een shop of bij ,,iemand" waar je het werk niet van kent!!!!

    je gaat toch ook niet na een kapper waarvan je niet weet of hij/zij goed knipt?

    en daar mee heb je nog het geluk als ze het verknippen je haar weer aan groeid!

    een tattoo is wel ff wat anders!!!

    dus ik vind het gewoon dom,dom,dom!!!

  • *****americanx*****

    Hoe kom je daar nu bij dat zo een zaak een aansprakelijkheids verzekering heeft die jou terug betaald als een tattoo mislukt zou zijn?

    Als er al zo een verzekering zou bestaan is de premie ervoor al niet eens op te brengen, door een tattoo studio. En wie moet gaan bepalen of een tattoo wel of niet mooi is gezet? Hier moet dan speciaal een kenner voor aangetrokken worden en neem van mij aan er is niemand zo gek dat ie dat beroep zou willen doen.

    Dus eind conclusie zulke verzekeringen bestaan helaas niet voor de tattoo wereld.

  • hanneke

    hoi donkane,

    je had het over een no cure no pay advocaat. wat houd dat in en heb je gegevens voor mij daarvan? heb je zelf ook een tattoozaak omdat je alleen een link neerzet?

    gr hannekewww.donkane.nl schreef:

    >

    > Zo'n bedrijf heeft een aansprakelijkheids verzekering voor

    > dat soort zaken en daar kun je gebruik van maken neem anders

    > contact met ons op wij kennen een zeer goede No cure No pay

    > advocaat.

  • *****americanx*****

    Een no cure no pay advocaat werkt op de volgende manier.

    Hij begint een zaak voor je en als hij die wint voor je krijgt hij een bepaald bedrag van de schade som die jij toe gewezen krijgt en dit loopt dan zo rond de 25%.

    Maar verlies jij die zaak dan hoef je geen advocaat kosten te betalen en verliest die advocaat dus geld.

    Maar geloof me maar je kan geen geld eisen van een tattoo shop. Je bent er met je volle verstand heen gegaan en je bent er vrijwillig in de stoel gaan zitten om je te laten tatooeren toch. Dus een rechter zal je nooit in het gelijk stellen omdat alles vrijwillig en zonder dwang is gebeurt.

    Vandaar dat zo een verzekering voor tattoo studio's ook niet bestaat.

    En als je die link van donkane intikt kan je zien dat hij geen eigen studio heeft.

  • www.donkane.nl

    Hey AmericaX bedankt voor het beantwoorden

    Maar er valt wel degelijk iets te halen want wij zelf hebben een x aantal bedrag gekregen door een fout van een bekende altans wij noemen hem de slager van rotterdam ,welles waar niet de jackpot maar enkelt de kosten voor het verwijderen.

    En hanneke als je de gegevens wilt van de advocaat dan neem even contact de tel staat bij de site.

  • www.donkane.nl

    Ohw zag de reactie niet van je americaX.

    Die jongen kwam in zo,n shop en schreef een naam op die hij graag wou, hij had hem goed geschreven en toen deed de tattoo-slager zijn ding maar helaas had hij een letter verkeerd geschreven en vervolgens zei de slager ik kan het nog corrigeren met de lazer wat overigens niet gelijk gebruikt kan worden want de tattoo moet eerst helen

    maar ging er toch over en kreeg het blijkbaar niet goed weg en zei toen tegen die jongen dan zet ik maar een tribal er over wat er niet uit zag en de naam zag je nog steeds…….dach je dat alles oke was bleek het ook nog eens te gaan ontsteken na een dag of 2 .

    vervolgens heeft die jongen het tegen ons vertelt en zijn gaan onderzoeken en het blijkt zo te zijn van een aansprakelijkheids verzekering in zulke gevallen.

    En die jongen is na zo'n speciale kliniek geweest waar ze de metline gebruiken en daar van een proforma rekening gehad en dat na de advocaat gebracht en die heeft het voor gelegt in een volgens mij kort geding en dat is toegewezen.

    Hoop je voldoende te hebben geinformeert Americax !!!