petty art

  • Appie

    Jezus man!!!! Ik heb nog geen tatoe maar dit is erg demotiverend! Wat een foto's. Dit is gewoon niets anders dan @!#$ me werk van die gasten!!!

    Wat een vuile tering huslers zijn dat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ik zal zeker het woord doorspredden!!

  • Appie

    Als je het hebt over advocaat die er werk van moet maken!

    Martin (americanx) helemaal gelijk natuurlijk als je het hebt een klant dus vrijwillig een tatoe.

    AmericanX is dat is niet zo'n film dat over rasicten gaat? :)

    Als klant ga je ervan uit dat een tattooshop wel geschikt is om een tatoe te laten zetten, net als iemand die geschikt zou moeten zijn om de borsten bij een vrouw te implanteren zonder dat ze als een Godzilla uit zal zien na, wat toch blijkt, een verminking te zijn.

    Dus met andere woorden ik zou er zeker werk van maken!! en een advocaat erbij toveren. Als ik ervan uitga dat ik een tatoe bij je kom zetten en geen verminking sessie kom halen.

    Jij bent een prof! Jij hebt zogenaamd ervaring in tatoeages zetten. Als ik zo 3 mensen met me mee krijg dan zorgt de rechter er echt wel voor dat die @!#$ nooit meer aan de slag kan!

    Als hij toch z'n gelijk krijgt dan zal ik er wel voor zorgen dat hij nooit meer een tatoe zal zetten ergens of ooit in z'n leven!!!!!!!!!!!!!!

    ————-

    Wat mij nog meer opvalt:

    Je zit daar en die man is klaar met de tatoeage. Wat doe jij dan als klant?? als je meteen ziet dat het vette pruts werk is geweest???

    Zeg je dan ow wat mooi en vervolgens ga je naar huis balend van dit alles of zeg je daar ter plekke WTF HEB JE NOU WEER GEDAAN????

  • erik

    aaight!

  • erik

    da's american HISTORY x ;)

    leuke film trouwens, maar als je dan toch dat soort films kijkt, dan liever paria, the believer of nog beter: romper stomper.

  • ***** Ringmaster *****

    Hallowaa.

    Excuses aanvaard, en laten we verder maar gewoon doen tegen elkaar.

    Dat ik om half drie tijd had om te reageren is gewoon een keuze geweest. Ik zet tussen de 100 en de 150 piercings per week, maar af en toe vlucht ik even aan boven (of naar buiten) om lekker aan m'n sigaartje te lurken, en dat kan helemaal probleemloos van achter m'n toetsenbord.

    Groetjes, Klaus.

  • *****americanx*****

    American History X is idd een film met een heel goed verhaal er achter en ik heb hem meerdere malen gezien, maar voor mijn studio heb ik er alleen de X er van gepikt. De American werd ik al jaren genoemd door vrienden en ja dus later voor een studio naam de X erachter geplakt. Ff voor Eric, de films Paria(slechte film trouwens) en Romper Stomper zijn niet van dien kwaliteit dat ze bij AHX in de schaduw kunnen staan. Is mijn mening. Ook heeft voor mij niks met racisme te maken trouwens zowel de film niet als mijn studio naam.

    Nu over het laten aanbrengen van een tattoo, ik neem dat als je naar een studio toe gaat je minimaal hun website hebt bekeken en heb je dit niet gedaan je zeker in de foto boeken kijkt die ze hebben liggen en bekijkt of je hun werk mooi genoeg vind om ze in jou huid te laten prikken. Ja ik vind zoiets geheel van zelf sprekend als je dit doet maar er zijn natuurlijk mensen die dit niet doen. Verder zal je straks vanaf juni bij iedere studio een formulier moeten onder tekenen waarop je verklaart dat je bepaalde ziektes of aandoeningen niet of wel hebt en ook verklaart dat je gezond van geest bent en vrijwillig de tattoo cq piercing laat aanbrengen(ik doe dit al ruim 4 jr zo). Dus het laten aanbrengen van de tattoo of piercing is geheel vrijwillig en in één stemming met je eigen toestemming richting de artiest om de tattoo of piercing aan te brengen.

    Dus om mijn verhaal af te korten het zetten doe je uit vrije wil niemand dwingt je er toe. En je hebt verklaart dat je gezond van geest bent en het vrijwillig doet, dus kan je achteraf geen verhaal halen, mocht de tattoo niet het gewenste resultaat hebben wat je voor ogen had.

    In de borstvergroting brance zijn hier wel vastgestelde regels voor en die zijn er in de tattoo en piercing brance niet over schade regelingen.

    Zij kunnen zich dan ook verzekeren en wij weer niet.

  • Appie

    Duidelijk!

    American History X heb ik gezien man! Die was echt vet!!! Ik associeer je zeker niet met die groep en mocht het zo zijn, dan is het jouw ding. Geen moeite ermee!

    Ik denk dat jij Martin één van degene bent, die graag goede kwaliteit levert. Mensen die nog nooit een tatoe hebben geplaatst en/of moeders (voor een leuke cadeautje voor dochtertje :) ), die hier effe info komt halen en zoiets tegen komt….zal wel effe schrikken zijn (denk ik). Dan heb ik het hier echt over roekies die nooit een tatoe van dichtbij hebben gezien!

    Ik heb wel effe op je site gekeken, ik zou zeggen keep up the good work!!

    Waar zit je zelf? (dat heb ik effe gemist op je site)

    Ik woon in Heemstede en wil graag een Black&Grey tribal op half schouder en arm hebben niet te groot! Ik lees dat jij hier zat klanten hebt dus dat zit zeker wel goed! :)

    Dichtsbijzijnde tatoeshop is Bully Bob in Hoofddorp (al doet de afstand er niet echt toe). Ik lees geen ervaringen daarover de site ziet er netjes uit!! goede foto's etc…

    Is het mogelijk dat je mij een prijsindicatie noemen voor een tribal tussen 5-10 CM ofzo….

  • Appie

    Amersfoort…

  • Moonlampje

    Martin kun je met een gerust hart naartoe gaan. Levert fantastisch werk.

  • DJ*kasteren*

    Grinnik…