petty art

  • ***** Ringmaster *****

    Drommels, Drommel.

    Ik sluit me graag bij jouw betoog aan.

    Groetjes, Klaus.

  • ***** Ringmaster *****

    Hallowaa.

    Eigenlijk zitten wij hier onze tijd en aandacht te verdoen aan iemand die er dus totaal geen reet van begrepen heeft.

    Hij zou graag voor John de Mol een programma maken waarbij hij shops bezoekt, en dan zou hij waarschijnlijk graag als keurmeester voor tatoeërend Nederland gaan optreden :-( Ik heb nog meer vertrouwen in die griffo's van De Rijdende Rechter :-).

    Groetjes, Klaus.

  • www.donkane.nl

    Ik denk dat je niet moet lezen maar ff contact moet opnemen met de ggd BELLEN dus.

    Hang jij je vuilniszak maar ff op een veilige plek ,gebruik een normale kraan en laat je plantjes staan en bedenk nou eens zelf waar er snel bacteries zullen groeien

    Dan zullen we het wel zien.Hoeveel graden moet het zijn in een ruimte om te zorgen dat er gevaarlijke organisme kunnen voort groeien staat er ook niet in.

    En ik hoef daar geen rekening mee te houden enne nog 1ding STEEKPROEVEN!!

    En betreft dat advocaat dat is wat ik zeker weet mischien is het zo dat die gene ook andere dingen er bij doet zoals borstvergroting en dergelijke en een goede verzekering heb en het is daadwerkelijk gebeurd het uitkeren je hoef het niet te geloven maar ik weet dat het kan.

    En geloof me,mijn positie is zeer uniek.

  • popeye

    kane ik vind dat je anderen niet zo moet bekritiseren terwijl je eigen werk ver beneden matig is, werk aan je eigen werk. popeye

  • cees

    Jij bent zo KANSLOOS!

  • *****americanx*****

    Jij hoeft niet bang te zijn hoor dat studio als die van Koos of Ringmaster of mijn studio, die aan huis zijn gevstigd hun vergunning straks niet krijgen. Ik denk dat er straks meer studio verdwijnen die in een te duur winkelpand zitten dan de gevestigde thuis studio's.

    Ik zou wel eens willen weten op wat voor evenementen jij dan staat te tattooeren? Op geen enkele tattoo beurs sta je, ook niet op erotica beursen, dus op wat voor evenmenten sta je dan wel.

    En net wat andere ook al vermelden, is je werk toch nog wel voor heel wat verbetering vatbaar, misschien is dat wel de reden dat je zonder werk zit en geen studio een plekje over heeft.

  • erik

    “En geloof me,mijn positie is zeer uniek.”

    ws niet voor niets..

  • donkane

    nou amerikaxl dus jij tekent en tattooeert beter wou je zeggen ? koos wel maar weet niet of hij thuis zit want hij heb een foto van een studio op zijn site en ringmaster, jij zet je werken niet tentoon dus heb daar geen mening over.

    En zonder werk ? hoe kom jij daar nou weer bij.

  • ***** Ringmaster *****

    Heej Donkane.

    Gezien je leeftijd verwacht ik al niet al te veel van je intelligentie, maar je hoeft niet steeds duidelijk te maken dat je niet al te slim bent, dat weten we nu wel.

    Ik heb nergens gezegd dat Koos (van FTW) of ik (van Ringmaster) een “thuisstudio” hebben (niet dat daar iets mis mee hoeft te zijn).

    Zowel Koos als ik hebben onze winkels op de onderste verdieping van onze huizen ingericht. Dat zijn gewoon “echte” winkelpanden, maar omdat ze op de onderste verdieping van onze huizen zitten, zijn we daarom ook (strikt genomen) een beetje “thuisprikker”, maar niet op de manier waarop jij bedoeld.

    Dat er geen tattoowerk van mij op m'n site staat komt omdat ik een piercingstudio ben waar één van de werkruimtes verhuurd wordt aan/ gebruikt wordt door een tatoeëerende vriend. Ik tatoeëer dus niet, ik pierce! Maar dat wil niet zeggen dat ik geen verstand van tatoeages zou hebben, want ik ben al meer kennis over het aanbrengen van tatoeages vergeten dan dat jij ooit zou kunnen verzamelen. Dat jij dat niet gezien hebt (dat ik een piercingstudio heb) verbaast me eigenlijk niet want je had de wetgeving ook al niet goed begrepen, dus kan ik op dat punt ook al niks van je verwachten.

    Je kunt hier op dit forum wel de illusie hebben dat je hier met een grote mond en met verdachtmakingen naar collega's (goed of slecht, dat maakt niet uit) een paar klantjes kunt scoren, en misschien lukt je dat ook nog wel, maar dat vind ik niet echt boeiend, je stelt in de wereld van de Body Art nog helemaal niks voor, en met deze manier van jezelf opstellen tegenover collega's zul je waarschijnlijk ook nooit veel bereiken. Op het forum van tons of tattoos is je werk ook al uitgebreid door “collega's” besproken, en ook daar waren ze niet al te enthousiast over de door jou vertoonde tattoo-kunsten dus misschien zou je hier ook een paar toontjes lager kunnen zingen voordat je jezelf helemaal belachelijk maakt. Uiteindelijk zijn het wel de eigenaren van tattoo-studio's die wel eens een free lancer inhuren, en door deze manier van jezelf opstellen tegenover gerenomeerde artiesten, wordt de kans op werk alleen maar kleiner. Of denk je dat de oplossing is om nog meer gratis piercings weg te geven als mensen een tattoo laten zetten?

    Klaus.

  • donkane

    De beste ben ik niet. das Anil Gupta

    Mijn leeftijd weet je volgens mij ook niet. das inderdaad jong al zeg ik het zelf.

    En het was woensdag lekker weer en jij typt iets om half drie terwijl er studios vollop druk waren en ik ook(Of bij jou niet?)

    En die actie was veranderd, een maand lang gratis bijwerken maar niemand kwam opdagen en ook voor ontevreden klanten zonder enig bij betaling.

    Zoek jij iemand maar die ik heb getattooeert en die niet tevreden was,dan vergoed ik alles om hem te laten tattooeren door iemand die hij zelf uitkies.

    Mijn nummer staat op mijn site.

    En een grote mond? Ik typte wat over dat advocaat en daar werd schuin tegen aan gekeken of ik het verhaal uit mijn duim zoog.En vervolgens ging de balletje rollen.

    Maar ieder geval sorry, hoop dat je mijn excuses aanvaard.

    En zou graag willen dat het inderdaad een beetje normaler kan gaan en ook van mijn kant.