petty art

  • 3steps

    Zo ook geen inschrijving bij de KVK. wat toch wel mogenlijk moet zijn voor een shop.?

    .

    > Vandaar dat zo een verzekering voor tattoo studio's ook niet

    > bestaat.

    >

    > En als je die link van donkane intikt kan je zien dat hij

    > geen eigen studio heeft.

  • grimreaper

    hij zal zelf wel hebben moeten betaalen aan niet tevreden klanten. aan zijn werk te zien zijn dat veel mensen geweest!!!! of zit het anders donkane!!!

    want je kunt mij niet vertellen dat het tevrede klanten zijn die jij een tattoo verkoopt!!!!!

  • www.donkane.nl

    inderdaad klopt dat ik geen studio heb ben freelancer en heb daar meer profijt bij.

  • www.donkane.nl

    En grimreaper ??????

    Geef jij je mening over mijn skills dan wat ik kan verbeteren want ik leer een hoop van zulke gasten als jij die zwaar kritisch zijn…. bij voorbaat dank.

  • *****americanx*****

    Leuk broodje aap verhaal hoor en van horen zeggen, dus als ik het ff samen vat klopt er geen reet van.

    Er zijn in Nederland geen tattoo studio's die een aansprakelijkheids verzekering hebben, die ontevreden klanten hun geld tergu geven. dan zou iedere klant ontevreden zijn en zijn geld terug eisen, lekkere goedkope tattoo op die manier.

    Dus het hele verhaal van die jongen is uit de duim gezogen en ik weet ook 100% zeker dat jullie zelf nog nooit een schade vergoeding hebben ontvangen van die “slager”uit Rotterdam. Ook niet met tussen komst van en advocaat.

    Elke tattoo die je laat zetten doe je vrijwillig en hiervoor zal je ook moeten tekenen in de tattoo studio(bij mij althans wel), je ondergaat dus alles vrijwillig en als het resultaat dan niet zo als het zijn moet je had je je beter moeten laten voor lichten of beter uit moeten kijken.

  • www.donkane.nl

    Maar jij doet het aan huis?

  • Moonlampje

    troll

  • Dirk

    Dat vindt ik met een tattoo nogal een slechte zaak .

    Deze persoon loopt de rest van zijn leven met een verminking rond .

    daar kan geen schade vergoeding tegen op .

    En wat wil een advocaat daarop verdienen als hij de zaak wint???meestal 35% van het bedrag van de schade vergoeding…Daar komt hij zijn bed niet voor uit ….

  • Dirk

    Een no cure no pay advocaat werkt op de volgende manier.

    Hij begint een zaak voor je en als hij die wint voor je krijgt hij een bepaald bedrag van de schade som die jij toe gewezen krijgt en dit loopt dan zo rond de 25%.

    Maar verlies jij die zaak dan hoef je geen advocaat kosten te betalen en verliest die advocaat dus geld.

    Ik citeer:

    De Advocaat kosten hoef je IDD niet te betalen als je deze zaak verliest, maar wat denk je van de Gerechts kosten….. Deze kunnen oplopen tot 1500 Euro.

    Denk eerst goed na voor je aan een zaak begint en weet voor 100% zeker dat deze zaak haalbaar is. En wat mij betreft heeft *****americanx***** gelijk, als je niet onder dwang maar vrijwillg in de stoel bij de tattooshop bent gaan zitten kan het een hele moeilijke zaak worden.

    gr. Dirk

  • cees

    en jij doet t freelance :-) Wat the @!#$ heeft t er nou mee te maken dat Martin een shop aan huis heeft?