opleiding

• ***** Intiem *****

Dacht toch duidelijk getikt te hebben , DAT IK HET NIET OVER CTS NAALDEN HAD GEHAD ?????????????????????? , ff voor het duidelijker te lezen

Maar laat maar KLAUS , heb het helemaal door .

Ik wil daar verder met jou niet over in discussie , en helemaal niet verder deze forum mee bevuilen , daar hebben de bezoekers hier niks aan , die ergeren zich alleen maar.

ff gegroet hahahahaaaaaaaaaa

O ja ik reageer niet meer op dit , mijn excuses mensen als dit niet begrijpelijk te lezen was ??????????????????????/ raar vele konden het wel hahaha

• Dennisch

Mijn God…..

Wat is dit een verschrikkelijke shop. Hier laat ik dus nooit aan mijn lichaam werken.

Soms moeten mensen tegen zichzelf beschermd worden.

• jon doe

intiem… ik snap er niks van. lees dit heele topic nog een keer en dan probeer 's eens je eigen verhaal te begrijpen… maar misschien ben ik nog steets in shock… tribalpaard…tribalpaard…tribalpaard…tribalpaard…blblblb

• Janneke

Klopt wel, bij haarzelf doet het geen pijn

grt Janneke

• ***** Intiem *****

Hier word dus ook wat tegen gedaan , de nieuwe wet komt er aan.

Vele van dit soort prutsers zullen dus verdwijnen als ze maar ingeschreven staan bij de KVK , maar mensen kunnen zelf er ook wat aan doen als er een klacht is , bel en schaam je niet naar de GGD bij jou in de buurt , en hahahaha de POLITIE bellen helpt niet hoor .

M.v.g. Roelf…………….

• ??????????????

he klaus en roel waarom gaan jullie niet een maal bij elkaar op de koffie en @!#$ dan veder wandt jullie geven net als de rest geen andwoord op de vraag van sabina

• Klaus Ringmaster

Als je reageert dan wel met een naam erbij.

• *****americanx*****

Ja ja ja altijd als meneer intiem het onderspit moet delven door zijn egen sulligheid of grote ontwetendheid komt hij snel met ja ik ga niet verder hierop in en dan snel zeggen sorry mensen in wil het dorum niet meer bevuilen en zal er niks meer over typen.

Kom kerel je laat je wel erg te kijk zetten hoor op deze manier, maar hier waren heel erg veel bezoekers hier op op andere forums al lang achter.

zal me benieuwen of je er de 21e ook wel bij bent meneer ik weet alles al hahahahahaha.

Gr martin

• Klaus Ringmaster

Alsof jouw bijdragen op dit forum zo boeiend waren:

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2254&i=1026&t=1000

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2254&i=1024&t=1000

• andy

hallo ;

Ik ben inmiddels al 13 jaar proffesioneel tatoeëerder en heb al verschillende awards gewonnen . 13 jaar geleden waren men tattoos ook niet zoals ze nu zijn . Ipv mensen zo in de put te duwen zouden er sommige beter een woordje steun geven en zeggen waar het beter kan . Ik ben ook in het begin vaak gepest geweest , maar klanten van toen mogen nu gratis en voor niks hun tattoo bij me laten afwerken . Een ding zal ik eerlijk zeggen “geen enkele tattoo artiest zette zen eerste tattoos perfect” . Geef mensen met inzet wat meer vertrouwen aub .

groetjes andy