opleiding

• jrt

Hoi,

Helaas ik weet ook in mijn omgeving zitten er een aantal waar ze gewoon aan leveren.Terwijl ze niet zijn ingeschreven als tattoo of piercing studio.Als je maar een k.v.k. nummer opgeef vinden ze het al prima. .Ik neem ook aan dat een gemiddelde shop nooit wat bij hun zal bestellen want door dit soort groothandels word de tattoo markt verziekt.

• ***** Intiem *****

Dus als iemand die wereld verziekt mag niemand er meer kopen ??????

Ik weet zeker dat er vele shops hun spullen kopen en zeker als er aanbiedingen zijn , anders ben je dief van je eigen portemonee toch .

Ze verkopen in elk geval niet uit een kofferbak .

M.v.g. Roelf……………………….

• *****americanx*****

Bij de CTS kan iedereen spullen kopen of je nu wel of geen inschrijving hebt bij de KvK.

Ik ken enkele jongens die daar spullen kopen en absoluut geen KvK inschrijving hebben.

De CTS is de enigste in Nederland die zo maar spullen aan jan en alleman verkoopt.

En de kwaliteit van hun spullen is ook niet om echt over naar huis te schrijven als ik eerlijk ben, nee ik koop me sulletjes wel goede en correcte leveransiers.

Gr Martin

• *****americanx*****

Wat ik dus het mooiste aan het hele verhaal vind is dat ze dus zegt dat ze gecertificeerd tattoo artiest is hahahahahahaaha.

Ja sorry maar grotere onzin heb ik nog nooit gelezen of gezien, als je bij de CTS 2 flesjes inkt en een machine koopt krijg je er gratis een tattoo certificaat bij.

Dus zij is geflest en ze flest mensen terug.

Gr Martin

• *****americanx*****

Met de spullen die de CTS verkoopt wil ik niemand prikken laat staan dat ik de troep in huis wil hebben die ze verkopen.

Ze zijn ten eerste nog altijd gemiddeld 20 tot 30% duurder als mijn vaste leveransiers en is de kwaliteit die mijn vaste leveransiers leveren zekr 20x zo goed als de CTS.

De CTS is er puur op uit om geld te verdienen en de markt te verzieken door verkoop aan ja en alleman.

Studio's die daar hun spullen kopen zouden hun ogen eens open moeten doen en eens rond moeten kijken op de markt naar betere spullen.

Gr Martin

• Tattooz

Ik hoop dat die madame hier niet echt aan het tattooeren is, want dan zouden we gewoon de politie erop af moeten sturen.

http://www.tattoojessie.nl/tattoozzgroot.JPG

• Natasja

jeetje zeg….. is niet normaal hoe zij daar staat te tattooeren, dat daaar mensen intrappen..

• Natasja

Mag ik even heel hard lachen?

HAHAHAHAHAHAHAHA

Er staat op de site een stelling: tattooeren doet pijn

Daaronder heeft mevrouw dit geschreven: Bij mij doet het GEEN pijn…

Sorry hoor maar daar klopt dus helemaal niks van…..

• ***** Intiem *****

Jammer dat men nu reageerd daar er zelfs shops zijn die zich veel beter voordoen en nog slechter werk leveren.

Maar dit kan dus echt niet wat hier gebeurd , en wat dacht men van op een beurs en een zwarte markt tattooeren en of piercen , daar hoor je nooit iets over , die prikken tegen woeker prijzen , dat zal dan wel goed zijn denk ik.

En spullen kopen ben je altijd nog zelf bij en men is niet verplicht om maar te kopen bij degene wat een ander je aanraad.

De 1 kan een inkt kopen voor die bedrag en de ander voor die bedrag maar of het allemaal goed is en met certificaten er bij betwijvel ik dus.

Certificaten zijn gemakkelijk te copyeren en ik weet al van iemand waar het gebeurd , niu je zou er maar geprikt worden met de KANS dat je met kankerverwekkende stoffen geprikt word .

Ik zelf kreeg in het begin hier in mijn shop een duitser die mij wat probeerde te verkopen en wel helemaal zwart , zo uit de kofferbak , maar nergens certificaten bij , dus rommel ook omdat het haast niks koste , heb hier toen melding van gemaakt bij de GGD en een tijd later zach je hem hier in het noorden niet meer.

Vele kopen zo hun spullen om ook zo de belasting te ontwijken , moet men zelf weten maar let wel op dat het veelal rommel is, dus ik koop dan maar iets duurder in en met certificaten zodat ik weet wie wat leverd en als er wat mee is wie dan aansprakelijk gesteld kan worden gehouden.

En dat zijn dan ook de leveranciers die niet zomaar spoorloos zijn.

Maar dus iedereen is vrij om zijn spullen te kopen waar men maar wil en zo moet het ook blijven.

M.v.g. Roelf…………………………..

• rene

hoi allemaal ik heb er nog 1.Alleen ik weet niet of zij een certificaat hebben.Maar deze zijn ook niet zo nauwkeurig .Ik snap niet dat daar mensen zich laten helpen.En ja door dit soort …volk word het voor ons moeilijker gemaakt .Zo krijg je dat de regering zegt hier moet hard opgetrede worden,maar helaas dan vergeten ze om bij de veroorzakers te gaan kijken want staan meestal niet ingeschreven als tattoo studio.Nou zijn ze dat ook niet maar meer verminkers of werken ze alleen in het weekend en dan zijn ze bij de ggd en keurings dienst van waren vrij.Als je bij de volgende gaat kijken heb je een pampertje nodig ik zweer het je zeikt echt in je broek

http://home.versatel.nl/r.en.j/1419112.htm