Jammer dat men nu reageerd daar er zelfs shops zijn die zich veel beter voordoen en nog slechter werk leveren.
Maar dit kan dus echt niet wat hier gebeurd , en wat dacht men van op een beurs en een zwarte markt tattooeren en of piercen , daar hoor je nooit iets over , die prikken tegen woeker prijzen , dat zal dan wel goed zijn denk ik.
En spullen kopen ben je altijd nog zelf bij en men is niet verplicht om maar te kopen bij degene wat een ander je aanraad.
De 1 kan een inkt kopen voor die bedrag en de ander voor die bedrag maar of het allemaal goed is en met certificaten er bij betwijvel ik dus.
Certificaten zijn gemakkelijk te copyeren en ik weet al van iemand waar het gebeurd , niu je zou er maar geprikt worden met de KANS dat je met kankerverwekkende stoffen geprikt word .
Ik zelf kreeg in het begin hier in mijn shop een duitser die mij wat probeerde te verkopen en wel helemaal zwart , zo uit de kofferbak , maar nergens certificaten bij , dus rommel ook omdat het haast niks koste , heb hier toen melding van gemaakt bij de GGD en een tijd later zach je hem hier in het noorden niet meer.
Vele kopen zo hun spullen om ook zo de belasting te ontwijken , moet men zelf weten maar let wel op dat het veelal rommel is, dus ik koop dan maar iets duurder in en met certificaten zodat ik weet wie wat leverd en als er wat mee is wie dan aansprakelijk gesteld kan worden gehouden.
En dat zijn dan ook de leveranciers die niet zomaar spoorloos zijn.
Maar dus iedereen is vrij om zijn spullen te kopen waar men maar wil en zo moet het ook blijven.
M.v.g. Roelf…………………………..