ik ben zelf hobbytattooeerder en wat ik heb gezien ga ik van huilen…
ben zelf niet de beste in dit vak en dat zal nog een tijdje duren maar ik vraag wel raad aan "gevestigde tat2eerders voor ik ergens aan begin…
greeeeetz mike
Mensen worden enigzins gedwongen tot dit soort opleidingen OMDAT ER GEEN ECHTE OPLEIDING VOOR IS!
Bij een tattoostudio aankloppen heeft ook geen zin want die wijzen je meteen de deur omdat de meesten niet zitten te wachten op concurentie en op het werk dat het opleiden met zich mee brengt.
Je kan het degene die dit soort opleiding volgt dus niet kwalijk nemen.
En dan nog… hier leren ze wel de basics (incl hygiene) en met genoeg oefenen komen ze er heus wel want zeg nou zelf… leren doe je door het te doen!
Ik heb 's gebeld met die lui van die cursus om te kijken of ik een certificaat kan kopen: NEE dat kan niet. Dus eigenlijk is CTS slechter bezig want daar kan dat wel!
Ook die Tattoo Jessie heb ik gesproken (gedaan of ik 'n tattoo wil) en die zei wel heel eerlijk dat ze nog lerende is (vandaar de lage prijs) en absoluut geen schaduwwerk doet omdat ze die techniek niet volledig beheerst!
Ze denkt dus helemaal niet dat ze ‘perfect’ is zoals eerder beweerd werd en is eerlijk tegen klanten.
Laten we nou gewoon ophouden met dit gezeur en zoals Andy al zei:
“Ipv mensen zo in de put te duwen zouden er sommige beter een woordje steun geven en zeggen waar het beter kan . Ik ben ook in het begin vaak gepest geweest , maar klanten van toen mogen nu gratis en voor niks hun tattoo bij me laten afwerken . Een ding zal ik eerlijk zeggen ”geen enkele tattoo artiest zette zen eerste tattoos perfect“ . Geef mensen met inzet wat meer vertrouwen aub.”
Inzet heeft deze dame zeker wel en als je de vooruitgang van haar werk ziet van het afgelopen jaar… ik ben ervan overtuigd dat ze 'n hele grote in het vak kan worden… als ze de kans krijgt.
Groet Jerome
ik zocht eigenlijk een tattoo studio in noordwijk
kon ik op de piercing pagina niet vinden.
ook hier niet.
kom hier nooit maar het is wel gezellig als je OUDE bekenden hier deze discussie ziet doen
en net als een piercing opleiding kan dat met tattoo ook in 1 of 2 dagen.
denk dat ik er maar bij ga tatoeëren dat het dan niet mooi is geeft toch niet?
vertel gewoon dat het goedkoop is omdat ik het nog niet zo goed kan.
gr marga
Wat een onzin allemaal . . . op iedere tattoo conventie kun je alles zonder papieren en vragen kopen. Als jullie zoveel last hebben van die “beunhazen” . . . dan wordt het toch eens tijd om je eigen werk te bekijken . . . Het grote gros vd mensen gaat echt wel op een plek waar ze goed werk maken. De enige shops die zich zorgen moeten maken zijn diegene die net zo prutsen als de beunhazen . . .
O ja zelf heb ik een shop in een klein plaatsje en hier zijn in totaal 7 shops, zonder de thuiswerkers meegerekend. Maar je hebt hier ook meerdere restaurants, schoenwinkels, bakkers etc.
En das goed ook zo hebben de mensen tenslotte voldoende keuze!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?