opleiding

• blah

Alsof jouw werk ook maar een beetje beter is dan dat van haar :')

• Klaus Ringmaster

Is toch gezellig……………..:-)

Lekker in de vouwwagen, of voor de vouwwagen op een houten stoel in je blote kont een piercing laten zetten………:-)

Groetjes, Klaus.

• Geertje

Ik ben heel erg tevreden met de tattoo die ze bij mij heeft gezet!!!!

Het komt op de foto mischien niet goed over want fotograveren kan ze NIET!

Maar om haar werk zo af te kraken is natuurlijk belachelijk, kijk ‘s op ’n andere site: http://www.goddesshydradesign.nl/

EN DIE STAAT NOTABENE WÉL OP TATTOO.PAGINA.NL

en daar heb je niks op aan te merken?!?! Kom nou toch…

als er iemand slecht werk levert dan is degene die zich ‘goddess’ noemt het wel!!!!!

Ik ben in elk geval HÉÉÉÉÉL erg tevreden en voor mijn volgende tattoo ga ik weer naar Jessie toe!

rene schreef:

>

> Hoi,

> Ik wil niet negatief zijn,maar zoals al eerder vermeld er

> zijn er al veel te veel.Om nu nog tebeginnen is vragen om een

> fiasco.Je zal waarschijnlijk door alle bijkomende kosten je

> hoofd niet boven water kunnen houden.Ik heb een leuk internet

> adresje gevonden van iemand die denkt dat ze het heeft

> gemaakt,ook zij is slachtoffer geworden van een cursus.Als je

> haar werk ziet ga je echt lachen,maar omdat je helemaal in

> jezlf geloofd zie je dat niet.Dus daarom bezin eer gij begin.

> wil je echt ff lachen kijken dan op

> http://www.tattoojessie.nl/.Ik vind dit ook rot voor haar

> maar zij geloofd dat ze door de cursus echt kan

> tattoeeren,ziet dus niet in dat ze beter kan stoppen met het

> verminken van een andermans lichaam.

> groetjes rene

• Klaus Ringmaster

Als jij naar iemand toe wilt gaan die haar klanten via speurders.nl naar zich toe lokt met als verkoopargument dat ze zo lekker goedkoop is…………..moet jij dat weten.

Als jij naar iemand toe wilt gaan die een “ingespannen” tattoo machine (dat is compleet werkklaar met naald en grip) op een tafel legt zonder de machine te beschermen tegen kruisbesmetting…………………..moet jij dat weten.

Als jij naar iemand toe wilt gaan die (al was het alleen maar voor de foto) ZONDER HANDSCHOENEN en met dat tattoo machientje in d'r handjes naast een klant STAAT……………………moet jij dat ook lekker zelf weten.

Als jij naar iemand toe wilt gaan die geen autoclaaf bezit omdat ze alleen complete naald en grips sets gebruikt die ze steriel inkoopt, dan hebben jullie allebei iets niet goed begrepen. Namelijk een heel lang verhaal over hygiëne!

Dat jij naar zo iemand toe wilt gaan, is je goed recht, en moet je vooral blijven doen als jij je daar prettig bij voelt, maar wil je later als je problemen krijgt vanwege een niet volgens de hygiëne protocollen van de GGD gezette tatoeage's, niet mij of één van m'n collega's lastig vallen met de vraag of wij die rotzooi nog kunnen opknappen.

Klaus.

• Klaus Ringmaster

Als jij naar iemand toe wilt gaan die haar klanten via speurders.nl naar zich toe lokt met als verkoopargument dat ze zo lekker goedkoop is…………..moet jij dat weten.

Als jij naar iemand toe wilt gaan die een “ingespannen” tattoo machine (dat is compleet werkklaar met naald en grip) op een tafel legt zonder de machine te beschermen tegen kruisbesmetting…………………..moet jij dat weten.

Als jij naar iemand toe wilt gaan die (al was het alleen maar voor de foto) ZONDER HANDSCHOENEN en met dat tattoo machientje in d'r handjes naast een klant STAAT……………………moet jij dat ook lekker zelf weten.

Als jij naar iemand toe wilt gaan die geen autoclaaf bezit omdat ze alleen complete naald en grips sets gebruikt die ze steriel inkoopt, dan hebben jullie allebei iets niet goed begrepen. Namelijk een heel lang verhaal over hygiëne!

Dat jij naar zo iemand toe wilt gaan, is je goed recht, en moet je vooral blijven doen als jij je daar prettig bij voelt, maar wil je later als je problemen krijgt vanwege een niet volgens de hygiëne protocollen van de GGD gezette tatoeage's, niet mij of één van m'n collega's lastig vallen met de vraag of wij die rotzooi nog kunnen opknappen.

Klaus.

• Klaus Ringmaster

De laatste stond in een verkeerd “draadje”. Sorry voor 't ongemak.

Groetjes, Klaus.

• ***** Intiem *****

Wat is er op Steriele naalden en Tubes tegen ???????????????.

Die koop je overal en zijn goed.

• Klaus Ringmaster

Beter lezen is misschien geen verkeerd idee. Ze heeft geen autoclaaf omdat ze de spullen steriel inkoopt. De GGD is van mening dat steriel verpakte spullen niet onbeperkt steriel blijven. Zelf houdt de GGD een termijn van een maand aan, en niemand kan mij vertellen hoelang geleden die spullen bij CTS gesteriliseerd zijn. Meestal is dat spul afkomstig uit China waar het met gas gesteriliseerd wordt, en daar zijn we met de GGD nog over in conclaaf of dat hier dan ook als steriel aangemerkt kan/mag/zal worden.

Klaus.

• ***** Intiem *****

Het word hier in Nederland met auto`s vol verkocht ( Steriele naalden en Tubes ) aan vele shops , is een must voor kleine shops en goedkoper dan als je naalden zelf gaat maken en sterilieseren.

Heb kort geleden nog iemand zien solderen en toen deze persoon een aantal naalden klaar had werden ze in dubro zeep met water in een steelpannetje uitgekookt hahahaha en met blote handen in zakjes gedaan en zo de autoclaaf in ??????? , keek heel vreemd , en dat noemd men steriel werken .

Vind ik dus niet …………

Maar ja wie ben ik ???????????????

• ***** Intiem *****

Vreemd als er niemand mee wil werken en niemand het wil kopen , hoe hebben hun dan zo een mooi groot pand gekregen , hier in Nederland is toch niets gratis.

?????????????????????? Ik ken toch vele die met spullen van hun werken en goed ook………………….