Geheim te houden?…Ok (tu)
Kijk ik wil hier al lang niet meer komen maar figuurtjes als jij blijven uitdagen.
Ten 1e ik ben geen jongetje dus hou maar op met je stoere praatjes want echt geloof me nou, heeft totaal geen indruk, tenzij je bedoeling was om mij de indruk te geven van, pfff heb je weer zo'n meepratende paljas want dan ben je geslaagd.
En Martin, jij bent echt super triest! zo triest dat ik er bijna om moet lachen, jaren heb ik je bullshit gelezen hier en op een ander tattoo forum, altijd gezien hoe mensen je keihard afbrandde vanwege je opmerkingen en nu gedraag je jezelf zo dus laat me niet lachen hoor schijnheilige speknek ><
En nu voor alle andere meelopende, pratende, mensen met meerdere namen sukkeltjes, blijf maar lekker doorhuilen want ga echt geen aandacht meer aan jullie geven, al komen jullie dat zwaar te kort door hier maar te blijven reageren en dan zeggen dat ik een leven moet zoeken hahaha.
Veel plezier nog in deze post ><
Haahaaa Henk oepts heb wat los gemaakt hier op dit forum he! Ik moet zo lachen altijd als ik al die mensen lees hier.
Er zitten best wel mensen bij die weten waar ze over praten maar over het algemeen( en dat zijn altijd de zelfde namen)
praten ze bullshit gunnen ze niemand wat en zijn het net ouwe wijven! Als je nou zo'n goede artiest ben dan heb je toch geen tijd om elke
dag hier andere af te zeiken? Sorry but get a life!!
Je hebt het tegen mij, Ewout? Aangezien je reactie aan die van mij hangt? Ik ben geen tattoo artiest.. Ik ben ervaringsdeskundige (gewoon omdat dat zo lekker klinkt) en heb alle tijd om hier rond te hangen als ik daar zin in heb. Voor de rest heb je grotendeels gelijk. Behalve dan dat een tattoeerder echt af en toe wel tijd heeft om achter een pc te zitten overdag, ze werken nl echt niet 24/7!
Kuba Schreef:
——————————————————-
> Met alle respect, Rebel, ik ken veel tatoeerders
> in binnen en buitenland, maar ik ken er geen die
> hun leerlingen zoveel tijd geven om overal en
> altijd vooraan te staan met commentaar. Ik heb
> daar in ieder geval nooit tijd voor gekregen,
> bovendien moest ik mij bescheiden opstellen, een
> leerling met een grote mond kost klanten. Het
> wereldje is namelijk nog steeds best wel klein en
> niemand wordt blij als een zorgvuldig opgebouwde
> reputatie naar de kloten wordt geholpen door een
> “overenthousiaste” leerling…. Leer van mij: een
> goeie tatoeerder laat zijn (of haar) machines
> praten…
X(
@Kitty,
Nee hoor ik bedoelde jou niet speciaal maar ik word soms zo moe van altijd de zelfde negatieve reactie's hier. Het zijn altijd de zelfde mensen die grove commentaar geven aan mensen die via hier proberen om bij een studio binnen te komen als leerling bijvoorbeeld, snap je! Allemaal afgunst, je ziet het ze doen alsof ze zelf altijd alles hebben geweten en nu blijkt dat hij nog in zijn leer project zit. En dan ook nog zeggen dat tie mag komen maar dat het er waarschijnlijk niet uit gaat zien????
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?