tattoo

• (}( Kitty ){)

Denigrerender kan je niet reageren? Alleen mensen die denken alles te kunnen hebben de instelling dat ze niks meer kunnen leren van de mening van een ander. Soms kan het geen kwaad om je werk door de ogen van een ander te bekijken. Zélfs als dat de ogen van “maar” een leerling is.. Of gewoon een liefhebber…

• Daan

Bij wie ben je in de leer dan? Paul booth(:D

• Rebel80

och je hebt ook een naam gegoogled en paul booth, i wish, denk je dat ik hier zou zijn dan??

• Kuba

Met alle respect, Rebel, ik ken veel tatoeerders in binnen en buitenland, maar ik ken er geen die hun leerlingen zoveel tijd geven om overal en altijd vooraan te staan met commentaar. Ik heb daar in ieder geval nooit tijd voor gekregen, bovendien moest ik mij bescheiden opstellen, een leerling met een grote mond kost klanten. Het wereldje is namelijk nog steeds best wel klein en niemand wordt blij als een zorgvuldig opgebouwde reputatie naar de kloten wordt geholpen door een “overenthousiaste” leerling…. Leer van mij: een goeie tatoeerder laat zijn (of haar) machines praten…

• Rebel80

Wel mensen overdrijven, ik geef hooguit 2/3 reacties op een dag,zoveel is dat niet :) en hoe ik in de shop ben is totaal anders als ik hier ben :) en heb nooit een grote mond tegen me meester en klanten, daar heb ik dit forum toch voor :)

• ***american-x-tattoo***

heb je post van kuba nu eigenlijk wel gelezen en dan bedoel ik begrijpend lezen.

• Kuba

Jammer, heel jammer dat je in de shop totaal anders bent dan op dit forum… Lijkt me verdomd lastig als je, straks, ooit, een echte grote tattoo-artiest bent en je wordt geconfronteerd met je “verleden” op dit forum…

• Kuba

…wordt lastig, denk ik….;)

• Kuba

Jammer, Rebel, heel jammer…dat je in de shop totaal anders bent dan op dit forum. Ik bedoel, lijkt me verdomd lastig als je straks, ooit, een grote tattoo-artist bent en je geconfronteerd wordt met je “verleden” op dit forum (of is dit forum dan te min?)

• Rebel80

Helemaal niet maar ik ben zo slim geweest om dingen geheim te houden ;)

Maar, fijne avond nog ;)