tattoo

• henk oepts

ik wil graag meer tattoes maar heb geen geld daarvoor is iemand zo aardig om mij te tatoeren voor niets ? gr henk oepts

• frankie

ik wil graag een huis , auto en eten maar ik denk niet dat ik dat ergens gratis krijg??

maar als je graag met een geweldig kunstwerk van een thuisprutser en/of beginner wilt rondlopen dan is je oproep wel op zijn plaats.

en als je ergens geen geld voor hebt moet je er ook niet aan beginnen.

succes

• Ghostwriter

WHAHAHAHAHA is dit serieus?!!

Of wil je in natura betalen? hahaha

• Rebel80

Wel :) aangezien ik nu apprentice ben naast het piercen wil ik best voor niks op je oefenen hoor, je moet alleen geen meesterlijke stukken verwachten van een ervaren artiest ;)

• Padat Tanah

ook hier een leerling. je bent ook bij mij van harte welkom. Ik zoek ook nog proefkonijnen.

padattanag@gmail.com

• Rebel80

::o

• dave

he rebel

ik lees al een tijdje en forum en je loopt veeel mensen af tezeiken

en nu wil je gratis op mensen oefenen leveren ze zo`n pruts werk

af dat de mensen in je omgeving geen tattoo willen van je…..

of mogen wat werk van je zien…

• ***american-x-tattoo***

nee dat laat ie niet zien te bang voor kritiek hier, kritiek die hij zelf maar al te graag geeft.

• Rebel80

Hey Martin wat ben jij een huicelaar, toen je nog redelijk actief was hier had je ook veel kritiek en veel mensen hadden woorden met je daarom en nu ga je zelf met de meute mee lopen lullen, paljas, ga jij je animated gif site nu maar is veranderen want die ziet er niet uit en zelfs op me 1280 resolutie past die site niet eens op me scherm in de breedte en doe de mensen een plezier zet die grafmuziek uit. Kijk, nooit een slecht woord over je gehad hoor dus beetje jammer weer.

En dave(en martin) jij snap het blijkbaar niet he, ik ben apprentice, ik zeg niet dat ik tattoo artiest ben en zet dan vervolgens me werk online, wanneer ik mezelf een artiest acht dan zal ik zeker me werk online hebben maar ik ben nu apprentice en mocht zo'n boer als jij dat niet begrijpen, dat betekend leerling.

Geen enkele artiest die gelijk kon tattooeren toen ie voor ze eerst ze machientje oppakte.

En buiten dat, ik heb een leraar, ik heb kwaliteit machientjes, inkt, naalden etc, een hele studio tot me beschikking, ik zit al 10 jaar + in deze wereld en ik heb een lange weg moeten belopen voordat ik de juiste kans kreeg.

Haha maargoed, als jij het verschil niet kan zien van iemand die uit het niets denkt te kunnen tattooeren, ze hele chinese tattoo set van ebay haalt, mensen onder begint te prikken,zichzelf artiest noemt en dan vervolgens ze zooi online zet en een echte apprentice laat je me alleen maar lachen met je opmerking.

Dus leuke poging om me aan te vallen maar dan zal je toch echt met betere argumenten moeten komen.

• dave

slap lullen kan je goed….

maar als je bij iemand een tattoo wilt zetten al ben je een leerling .

is het toch normaal dat je die persoon wat werk kan laten zien..

en wat maakt het uit om je werk aan ons telaten zien we weten dat je aan het leren bent..

of ben je bang dat we je vertellen dat je die droom beter kan laten varen…

het zelfde commetaar die je jij aan al die andere gaf toch :-)

van plaats altijd anderen af tekraken,om wat ze op een open forum zetten

kan je gaan leren doe nog wat nuttigs met tijd…..