Owja, wat is dat voor excuus, je weet pas sinds nu dat ik leerling ben en buiten dat, ik zit 10 jaar+ in het wereldje als piercer en heb bij goede artiesten erbij gezeten als ze aan het werk waren en doe 12 jaar grafisch design, dus ik heb een scherp oog voor detail en ben perfectionistisch ingesteld. Het was al een aantal jaar dat ik op jou site was geweest bijvoorbeeld en hoewel je site er nog steeds amateuristisch eruit ziet zag ik wel dat je stukken beter bent gaan tattooeren bijv
Ik zou hier niet meer reageren maar omdat jij het bent me toch laten verleiden en ik zal het hier 1x duidelijk vertellen.
Ja, ik heb veel kritiek, kijk ook even gelijk tegen wie ik kritiek heb en kijk gelijk ook even hoeveel mensen het vaak met me eens zijn. En waarom? Ik vind de tattoo/body modification nog echt een old school ambachtelijk vak. Iets wat je niet met een opleiding kan bereiken of van de 1 op de andere dag of na wat afleveringen miami ink besluit te doen.
Je moet er passie voor hebben die er al vroeg in zat en je zal hard moeten werken om een kans te mogen verdienen en waar ik dan dus echt niet tegen kan is mensen die met hun goedkope shit mensen verminken, in een docu zeggen, “ ja iedereen kan een lijntje trekken” en “ het enige verschil is dat je hier lekker bij mij thuis zit maar de kwaliteit is hetzelfde” terwijl heel die tattoo verneukt is en dan vervolgens hier om een baan komt vragen of een shop begint omdat je veel geld hebt en je klanten benadeeld met je zooi(ook al kozen ze er zelf voor,sommige mensen weten niet beter bij hun 1e tattoo en geloven in mooie praatjes) ja, dan ga ik je kritiek geven want die dingen zijn gewoon belachelijk.
Ik weet ook wel dat ik het eigenlijk langs me heen moet laten gaan en misschien als ik dalijk geen leerling meer ben en het weer drukker heb dat ik het dan niet meer doe maar voor nu moet ik die mensen gewoon aanspreken en het interesseert me verder weinig als andere mensen buiten de persoon wie ik aanspreek zich eraan storen.