mijn 10de tattoo die ik zette op mezelf (sorry als de kwaliteit foto een beetje beroerd is)
maar geef je oordeel maar.ik kan wel wat hulp en kritiek gebruiken mischien!!!!
M M als je goed gelezen heb ,had je geweten dat ik nog niet op 3den tattoeeer,alleen op mezelf,en foto,s van genezen tattoos,er is geen studio of shop die die in hun archief heeft ,alle foto,s zijn altijd van een net gezette,maar buiten dat ,ga er maar van uit dat ze er ook genezen goed uitzien
gr ks
op fruit en kunsthuid hahahahahah,je hebt aanleg of niet,sorry hoor,mijn eerste tattoo was geen stuk fruit waard,dus gewoon gelijk lekker op een ander of mezelf
(zijn je eigen woorden kerel)
ik ga nergens vanuit en dat is ook niet nodig, want ik denk dat we het punt voorbij gaan
ik vind het jammer dat er mensen zijn die een machientje pakken en zomaar bij anderen aan de gang gaan terwijl ze niet weten wat ze doen
dat er “shops” zijn die echt niet meer kunnen dan niveau harkpoppetje
maar helemaal dat ze eindeloos door blijven doen
er wordt een ruimte gecreëerd waar ze kunnen tatoeëren
ook maar meteen een keurinkje meenemen want anders mag het niet
en ze zijn een tattoo shop
en ieder goedgelovig mens die er binnenkomt wordt even goed verminkt.
heel eerlijk K.S bij jou zit het tekenen er wel in
maar om na 5 tatoeages een shop te openen en betaald te gaan zitten oefenen/ verminken.. nee
het is oefenen
hard werken
liefde voor het vak
het is een ambacht
ben het helemaal met je eens m, it,s a lifestyle,en ik open ook nog geen studio hoor!!
ik ben noglang niet tevreden met mijn kwaliteiten(onder kwaliteit versta ik perfectie tot in detail).
en zetten op andere mensen zeg ik mischien verkeerd,ik bedoel met anderen ,een handje vol vrienden die het zelf wilde en ook zeer tevreden zijn met mijn creatie.
maar kan me heel goed vinden in jou mening ,dat het jammer is dat er niet op kwaliteit gekeken word om een vergunning te krijgen,wat dat aangaat kijkt de ntb verder ,daar gaat hygiene en kwaliteit samen tot verantwoordelijk een tattoo zetten /laten zetten.
mijn uiteindelijk streefpunt is pas te beginnen als ik de perfectie bereikt hebt!!!
de aanleg en het beheren van de machienes/tattoeeren ,hoe ik daaraan kom wil ik je wel laten zien in het beginnen van een nieuwe discussielijst (dan mag je evt zien waar mijn roots zitten en wie ik ben)das gelijk mischien voor de echte tatoo liefhebber een leuk stukje geschiedenis om mee te krijgen.
ik ben heel vast beraden om met mijn kennis en achtergrond mede vrienden die ook goed zetten,uiteindelijk een goede studio neer te zetten in mijn omgeving,(ik ga dus niet net als zovelen over een nacht ijs)
pefectie ,hygiene staan dan ook vooraan op mijn lijstje.
wordt vervolgd groetjes ks
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?