het wordt steeds gekker

• No.pain

Ik ken de studio niet,

maar het lijnwerk is niet echt je van het.

Ook zag ik ergens een draak, en die is gewoon plat, niks geen diepte of wat dan ook.

Afkraken doe ik niemand, maar mooie designs vind ik het niet.

Wel is het zo dat als ik het zou moeten doen het pas echt bagger werd.

Maar voor wie het mooi en goed genoeg is, prima.

• tattoo

leg mij dan eens uit waarom ik jaloers zou moeten zijn? Ik tattooeer niet, dus daarop ben ik niet jaloers. Het enige wat ik wil is de mensen waarschuwen voor zijn belabberde werk meer niet. Ik doe dit anoniem daar ik zo een pruts werk van hem op me lichaam heb staan en het mij 750 euro heeft gekost het te laten coveren. Dank u.

• Gerry

Beetje LAF he

Gerry

• Andre

Wat een uitvlucht, nu je teveel kritiek krijgt ga je ineens zeggen dat je een tattoo van Madblack hebt en dat je die voor veel geld hebt laten coveren.

Normaal gesproken ga je gewoon terug naar de shop en praat je er over als je niet tevreden bent, ik ben nog nooit een tattoeerder tegengekomen die niet bereid was om het te herstellen.

Zet eens een foto van die “bad tattoo” op dit forum dan kunnen de lezers zelf oordelen.

Maar om nu via forums iemand de grond in te boren slaat natuurlijk nergens op.

Je denkt overigens dat je anoniem bent maar dat is maar schijn,ik zal je adres hier niet neerzetten maar voor jouw zegt IP adres 85.145.169.153 Wanadoo denk ik wel genoeg.

Mijnheer Madblack als je dit soms leest ik ga je vandaag het adres van deze mijnheer/mevrouw mailen dan kan je zien of hij/zij inderdaad een tattoo van je heeft.

• No.pain

Doorgeven van ip en huis adres van derden is een overtreding van de wet en dus strafbaar.

Dat staat ook in je eigen internetcontract.Je provider kan dus jou afsluiten van een signaal.

Daarbij is de eigenaar van deze site verantwoordelijk voor wat er gepost wordt, mits dat in een disclaimer staat,

dus die kan dan gelijk mee richting rechtbank.

Afzeiken is kinderachtig, maar adressen ed doorgeven misschien nog kinderachtiger.

Daarbij is het 100% volkomen logisch dat als je tattoo vernaggeld is je die never nooit niet laat herstellen door dezelfde “artiest”

(kleine vergeten plekjes en eventuele schoonheids foutjes zijn een ander verhaal)

• Tines

Beste mensen,

Ook ik heb op de website van dhr Madblack gekeken, en zie daar toch tal van mooie werken op staan.

En als je zo “ontevreden” bent over je tattoo ga je inderdaad terug naar de gene die deze gezet heeft.

En kijk je voor een passende oplossing..

En mocht je verhaaltje waar wezen, kan ik je er gelijk in geven dat je mensen “waarschuwd”.

Zodat ze eventueel zelf onderzoek kunnen doen voordat ze hun tattoo daar laten zetten.

Maar dan alsnog vind ik het niet gepast om mr. Madblack hier zo in de grond te stampen / onderuit te vegen..

Ik zeg: Meneer Madblack, ik zie hele mooie werken op je site staan. Ga zo door!!

Groeten

Tines

• jahoor

vriend kan jij het beter. zo ja dan mag je zo zijken anders ou je kop die gasten zijn best goed.

• Magnum9

@tattoo kneusje

moet je luisteren pikkie, ik zit al heel wat jaartjes in het vak en heb bij diverse studio's in nederland zowel buiten nederland gewerkt, ken heel veel artiesten en heel veel werken dus kom nou niet ouwehoeren over mensen die er verstand van hebben want zelf tattoeer je niet eens.

dat jij niet blij met je stukkie bent is vervelend maar dat betekend niet gelijk dat al ze werk slecht is, misschien was het wel karma aangezien je persoonlijkheid erg triest is.

• Margje

Waar zijn we mee bezig mensen???

Vind het echt diep triest dat mensen zo de grond in getrapt worden, bah!!!

Er is veel gezeik over de thuisprikkers, beginnende tatoeerders en weet ik wat al niet meer… En waardoor komt dit: Iemand heeft een droom, hij wil tatoeeren. Tekenen als de beste maar geen enkele shop wil hem / haar de gelegenheid geven het vak te leren. Vaak zie je dat het overgaat van vader op zoon of tenminste in de familie blijft. Ze dulden geen concurrentie, die ze wel creeren door iemand het vak te leren…

Wat gaat iemand doen, setje kopen op het net en oefenen op weet ik veel wat. Vervolgens krijgt zo iemand positieve reacties van klanten en diegene gaat verder met een shop, keuring erop, websitje online en vervolgens wordt diegene van alle kanten de grond ingeboord… Ik walg hiervan.

Waarom vertel ik dit: ik ben zelf zo iemand die deze weg bewandeld heeft en nog bijna wekelijks krijg ik reacties in mijn mailbox en in het gastenboek over mijn werk: het ziet er niet uit, waar heb jij leren tatoeeren en ga zo maar door…. Ik wil best naar kritiek luisteren en hier ook wat mee doen. Maar ik vind dat je beter iemand het vak kan leren zodat je weet dat iemand goed terecht komt dan iemand laten zwemmen en vervolgens finaal de grond intrapt met commentaar. We hebben het allemaal moeten leren!! of niet dan???

Daarnaast vind ik ook dat de mening van de klant telt.. tuurlijk heb ik mijn missers gehad maar ik heb nog NOOIT en dan ook echt NOOIT een klant gehad die niet tevreden is met zijn of haar tattoo. Was dit wel het geval geweest had ik dit zeker gehoord of ergens op het net gelezen. Maar klanten die hier zijn geweest komen terug of sturen vrienden hier ook heen, zouden ze dit doen als ik prutswerk leverde??

Daarnaast telt ook de smaak van de persoon mee, de 1 vind dat mooi en de ander dit. Dat is nu eenmaal zo, moet ook wel eens iets zetten waarvan ik gewoon braakneigingen krijg, maar de klant is koning en kan krijgen zoals hij / zij het wil hebben.

Voor degene die geintereseerd is: www.tattooshoptijgertje.nl of www.tattooshoptijgertje.hyves.nl

Hier staan mijn werkjes op, van mindere en betere kwaliteit maar wel met allemaal tevreden klanten

Ik dank u

Margje

• Chef de Tattoo

>Gepost door: Margje 22 februari 2010 16:27 … de een vind dat mooi en de ander dit. Dat is nu eenmaal zo….

en zie hier het werk, met 25 % korting van tattoo tygertje ( ff op de link klikken )

Inderdaad tijgertje iedereen moet zelf weten waar hij gaat voor een tattoo. Ik zeg DOEN !!! (tu)

Vr gr

Sjef

www.chefdetattoo.nl