ja ja het moet niet iller worden. Madblack tattoo geeft coverup tattoo's kado. Vreemde zaak als je zijn tattoo werk bekijkt, dit ziet er niet uit en is zelf rijp om gecoverd te worden. Zie hier zijn tattoo werk pffff op www.madblack.nl om te huilen.
Ik ben even gaan kijken op die website, maar ik zie echt wel mooie stukken.
Er staan ook een paar wat mindere stukken op maar dat kan ook het ontwerp zijn van de klant natuurlijk.
Het is altijd moeilijk om te beoordelen of iets goed of slecht is als een klant met zijn eigen ontwerp komt en hij wil het zo dan kan dat voor een ander lelijk zijn
Ik denk dat Madblack wel eerlijk is en ook mindere stukken gewoon op zijn website laat staan dit kan je van veel artiesten niet zeggen die showen alleen de stukken die goed gelukt zijn terwijl zij ook zeker wel eens een miskleun maken.
Ik proef hier een beetje jaloezie!
Enig om te zien hoe iemand weer anoniem probeert om iemand slijk te halen.
Helaas ‘tattoo’ het lukt je niet!
Ik vind ook zijn werken goed en zoals meerdere mensen al eerder posten, hij heeft natuurlijk ook minder mooie werken erop staan, maar iedere tattooeerder heeft minder werken die niet altijd worden prijsgegeven, maar tenslotte heeft iedereen het moeten leren!
Wedden dat je nu binnen een korte tijd deze post verwijderd omdat je helaas je doel niet hebt gehaald!
sorry maar zitten jullie ogen nog vol met slaap korstjes? Nee op vatt zulke tattoo's ben ik niet jaloers. Kijken jullie wel op de zelfde site als ik? Er staat wel iets minder werk op pffff, damm wie niks anders dan bad tattoo's. Droom heerlijk verder mensen, of vraag eens aan een kenner om zijn mening erover.
Dit riekt inderdaad naar jaloezie, je schrijft dat er al op een ander forum ook over gesproken is, dat vuurtje zal dan ook wel door jouw aangewakkerd zijn.
Ik vind het echt zielig als je dit soort dingen via een forum de wereld in stuurt, werkt het ene forum niet dan maar naar het volgende forum.
Gelukkig zijn er op de meeste forums regels over respect en worden dit soort berichtjes door de moderator de kop ingedrukt.
Iedere tattoo shop heeft goede en minder goede werken, je kan iemand die net gestart is ook niet vergelijken met iemdand die al 10 jaar bezig is.
Ik weet niet hoelang Madblack al bestaat maar er staan echt wel mooie stukken bij hoor, mischien zijn die mindere stukken wel uit zijn begin tijd.
Maar het is wel zo wat in de reactie van John staat dat de meeste van die shops alleen hun beste werk showen en deze man gewoon alles laat zien.
Het is overigens wel grappig wat een IP check van mijnheer tattoo voor woonplaats oplevert, dan blijkt anoniem toch niet zo anoniem als je denkt en is jaloezie niet ondenkbaar.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?