het wordt steeds gekker

• Margje

Hey Sjef

Thanks voor je bericht, dit was 1 van m'n eerste tattoo''s en nee niet met 25% korting, dat is van de laatste maanden;)

Heb je site vol bewondering bekeken;) echt gaaf en super mooie tattoo''s ook;)

Mocht ik eens in portugal zijn kom ik (als het kan) zeker een tattootje bij je halen.

Groetjes Margje

• Chef de Tattoo

Margje

Bedankt voor je lovende woorden over mijn werk. Ik ben nog uit de periode dat je eerst leert tatoeëren en dan pas een winkeltje opent B)

(Vreemd dat mensen denken dat je een bakkerij kunt openen terwijl ze nog geen idee hebben hoe je een brood bakt!!!)

Wat betreft jouw werk, het moet voor een volwassen iemand niet moeilijk zijn om het verschil tussen deze panter gemaakt door jou ‘tijgertje’ of deze panter van Woodys Tattoo studio te zien. En naar mijn idee zal alleen een blinde dit verschil niet zien. Mocht er iemand zijn die dit verschil echt niet ziet dan moet hij zeker voor jouw 25% kortingspakket kiezen. Aan de klant de keuze in welk winkeltje hij zich ‘iets’ laat aanmeten en hoeveel waarde hij hecht aan de 25% korting. Ik zie er de humor wel van in.

Een zonnige groet

Sjef

B)

• Magnum9

Of het nu je 1e tattoo was of niet, als je dat op je site zet dan kan je nu eenmaal verwachten dat je keihard afgekraakt word en terecht vind ik, je bent wel op iemands lichaam bezig en die loopt nu met zo gaar stuk op ze lichaam.

Afijn, ieder ze eigen manier om te leren, ik ben begonnen op mezelf en op veel varkenshuid maar je bent toch wel erg stom bezig als je je slechtste werk in je gallery zet.

• Chef de Tattoo

>… je bent toch wel erg stom bezig als je je slechtste werk in je gallery zet.

Dat is nog altijd beter dan het werk van iemand anders erop zetten. Als iemand al niet zelf achter zijn werk staat… waar houd het dan op?

B)

• inktjunkie

margje ,

je hebt volkomen gelijk…ik ben ook beginnend (6 jaar) hobby prikker en ik durf nog steeds niet mijn werk op het net te plaatsen uit angst voor de “ervaren ”mensen die mijn bloed zweet en tranen afzeiken terwijl mijn vrienden bij wie het op de huid staat wel tevreden zijn

groeten mike

• Margje

Hey Mike

Thanks a lot voor je reactie;) ik begrijp je volkomen.

Ik zet het wel op het net: what you see is what you get. Als mensen contact opnemen met mij is dat via de site, hebben ze dus de gallery bekeken en het werk gezien. Eigen keuze om dan hier te komen. En wat ik in een vorig bericht ook al zei: heb nog NOOIT een ontevreden klant gehad!

Tuurlijk zal er altijd baas boven baas zijn, gelukkig wel.

Ieder begin is moeilijk, maar zonder dit begin zal er ook nooit een einde zijn. Geef de mensen die later de toekomst zullen worden een kans, zodat je weet dat het tattoovak op een goede en verantwoorde manier doorleeft.

• inktjunkie

hey margje ,

kun je mij een mail adres sturen ??? kan ik je een adres van mij sturen

groeten mike

• k.s

ik heb er geen woorden voor

k.s

• Richard

Een kennis van mij tipte me op dit artikel en kon het niet laten om even te kijken http://www.tattooshoptijgertje.nl

Ja het is duidelijk dat dit beneden de maat werk is.

Maarja in NL kan dit gewoon allemaal.

Zelf zit ik er aan te denken om mn vak te stoppen en dan president te gaan worden van NL.

Volgens mij hoef je daar ook geen opleiding voor te hebben.

Ik ben al jaren niet meer op deze pagina geweest, en nu weet ik weer waarom.

Het is nog niks veranderd.

Dit was Richard van www.redhottattoos.nl

• ***american-x-tattoo***

He die Richard, leef je ook nog kerel.

Hoe is het in scheviningen, beetje druk kerel.