Naar jou werk kijk ik met genot Gerrit ! Heb op diverse conventies gekeken, en surf nog dagelijks op je site langs !
En zoals mijn leermeester zei, je ben nooit uitgeleerd. Want iedereen heeft een eigen techniek, manier of wat dan ook. Als je me kaar zo nu en dan is een tip geeft dan ontwikkel je je nog meer.
Ik acht jou trouwens als 1 van de beste van Nederland. Niet om je een veer in je reet te stoppe, maar ik waardeer zeer jou kunsten !
ToeTagTattoo
te laat, ik zal wel graag bij iemand als jou willen geweest zijn maar nu heb ik er ook mijn eigen ding… heb het toen in rotterdam bei verschillenen zaken geprobeerd maar je hoord allemal het zelvde. Als ik hoor “kun jij goede naalden maken?” dan weet ik al genoeg. :p
Gerrit
Nogmaals bedankt voor de complimenten !!!
En trouwens ik ben 12 jaar geleden begonnen in een tuinhuisje van 4 x 2 mtr.
en toen zag mijn werk er ook niet uit.
Ik heb niet het geluk gehad het te mogen leren van iemand anders maar ik was al in de tattoostijl aan het tekenen vanaf (zover ik mij kan herinneren) mijn 16e en ben pas begonnen toen ik 28 was.
Als je iets wilt bereiken moet je het toch wel zelf doen…..denk ik !!
Red Hot Tattoos
Zo zie je maar toppers willen heus wel reageren, welis waar op een nette manier. Maar het komt allemaal op het zelfde neer.
Toch schieten we er in iedergeval met ze allen wat mee op wat betreft zo'n forum.
We hebben namelijk contact met mekaar.
Kunnen we dadelijk nog kerst kaartjes gaan sturen naar mekaar.
lol
werkze vandaag
Gerrit
Daar is niks mis mee……vind ik.
Ik heb een “leerling” lopen (alweer 6 jaar) waarvan hij de laatste 3 jaar pas aan het prikken is. Maar daarvoor deed hij ook van alles van solderen tot tekenen, vansteriliseren tot de plee schoonmaken.
Maar dat doe ik zelf ook. Verleden jaar deed hij voor het eerst mee aan een wedstrijd en toen won hij de 2e “best of day”
Dan denk ik bij m'n eigen…..goed zo ,dan zijn die eerste 3 jaar ook niet voor niets geweest. Mijn mening is dat de meesten die net beginnen te hard van stapel lopen. Die willen een stuk zetten die gelijk is aan hun “grote” voorbeeld.
Langzaam aan het een klein beetje opvoeren resulteerd in betere kwaliteit dan als je meteen aan een moeilijk stuk begint.
Ik heb nu weer een leerling erbij (alweer een jaar) en die begint ook weer van voor af aan. Leren omgaan met klanten (ook zoiets) moet je ook leren dat helpt je later mooie stukken “verkopen” (omlullen dus) Inkoop bijhouden, shop schoonhouden,etc. Het hoort er allemaal bij om later goed te worden in je vak.
Gerrit
Ik vind dat je ten alle tijde netjes moet blijven (kan niet altijd…..weet ik)
Ik sta al bekend als “Gerrit de Bokkelul” omdat ik altijd zeg wat ik denk.
En meestal op een erg botte manier……maar ik blijf wel netjes……probeer ik tenminste.
Als je in dit vak (vooral dit vak) serieus genomen wilt worden moet je toch af en toe wel tonen dat je klasse hebt en dat gaat niet met schelde en tieren gepaard.
godver @!#$ @!#$ @!#$
Fijne dag ik ga aan het werk !!!
Dus ik zie m'n pc niet eerder als vanavond 23.00 uur………..!!??….hahah
*IREZUMI*
Juist iemand die het wil leren die moet laten zien dat hij of zij ook daadwerkelijk de passie heeft en onderaan wil beginnen.
Ik weet hoe ikzelf ben begonnen, er was niemand waar ik raad kon halen ik heb in de jaren tachtig een paar zelf gemaakte machines overgenomen van Tony van tattoo 80 in Eindhoven, heb wat dollars in een envelop op gestuurt en zo mijn eerste kleuren ( in poedervorm ) in de states bij spaulding en rogers gekocht.
Je wil niet weten hoe mijn keuken er uit zag toen ik die kleuren moest gaan aanmaken.
Er was toen geen fistafax, alles met de kopieerpotlood en overtrekpapier.
Geen magezines waar je inspiratie uit kon halen, voorgesoldeerde naalden, vergeet het maar je kon het allemaal zelf uitzoeken.
Ik ben halverwege de jaren negentig een paar keer in mijn uppie naar de conventie in Dunstable ( engeland ) geweest om daar zwijgzaam vanaf de zijkant toe te kijken hoe de echte toppers te werk gingen, en dan zoveel mogenlijk in die paar hersencellen te stoppen en thuis weer uit te proberen.
Ik heb ook nooit met een goede artiest kunnen samenwerken waardoor het veel langer duurde voordeat ik de kneepjes leerde, dit komt ook omdat ik niet het type ben die overal zo naar binnenstapt, was ik dat maar dan was ik veel verder als dat ik vandaag de dag ben, maar ik geef niet op.
Deze vond ik leuk om te doen, ik hoop dat het lukt om te openen
Howdoe !!!!
coolio
Zo zie je maar omdat ik af en toe een klein beetje de boel opfok word het toch nog een leuke discussie .Ik vind het wel tof en goed die reactie van gerrit, die toontje van tattoo 80 heb ik ook nog een tattoo van .Die is later aan de drugs gegaan hoorde ik maar dat is een ander verhaal .Nu ik het er toch over heb wie weet er wat te vertellen over Tony ijsselstein…..Wil zoveel mogelijk over de man te weten komen hij is al meer als 10 jaar dood …….thanks Coolio
ta2granny
mooie tattoo….lang werk aan gehad?..groetjes..ta2granny
*IREZUMI*
ongeveer 4 uurtjes, goeie klant zat goed stil….
Bevestig spam
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Gerapporteerd als spam
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!