groentje...

• Puck

Gegroet beste medefans,

Ik denk dat deze vraag wel al een keer of hondert is gesteld, maar ook ik wil graag tips omtrend het beginnen met tatoeëren. Waar haal je de beste starters-kit, bestaan er cursussen in Noord-Holland en hoe zijn andere mensen begonnen? Dat ik van mijn hobby(tekenen en schilderen en een zwaare zwak voor tattoo's) mijn werk wil gaan maken staat wel vast. Maar alle info is welkom, dus alvast heel erg bedankt daarvoor! Groetjes van Puck.

• ***** Intiem *****

CTS

• *****americanx*****

Misschien is het geen onverstandig idee om eerst eens een studio te zoeken die jou het vak grotendeels wil bij brengen en waar je eventueel een contract tekend dat je er 5 jr komt werken of als je iets hebt geleerd minimaal 100 km verder op een studio begint.

Veel artiesten zullen je vast niet gan opleiden als je bv in dezelfde plaats ook een studio zult beginnen.

Je kan met teken werk lang verschillende studio's gaan en hun laten zien dat je iig al kunt tekenen en dat je het het liefst ook op de huid wilt over brengen.

Ga niet zo maar een beginners kit kopen, dit is altijd weggegooit geld, je kan beter eerst het vak leren en dan kom je automatisch in kontakt met de mensen die goede spullen verkopen en niet zo maar wat rotzooi.

Maak anders eens een aantal foto's van je teken werk en post hier eens eenf foto, dan kunnen we dit een sbekijken.

Gr Martin

• Red Hot Tattoos

………………………………achteraan aansluiten.graag!

• ***** Intiem *****

Hahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• Puck

LTJ ;)

• Puck

Bedankt voor je (enige positieve) bericht. Ik ga zeker wat foto's plaatsen. Gr. Puck

• Puck

Als ik voordring, wil je me dan wel wat nuttige tips vertellen? Gr. Puck

• Puck

Ooh, ik zie t al, je bent geen echte heer. Je doet zeker niet aan dames in nood. Jammer. Gr Puck

• ***** Intiem *****

Jonge dames hier , waar