groentje...

• Red Hot Tattoos

Als je echt geintereseerd was dan had je gewoon niet zo'n vraag gesteld op dit forum.

Mijn eerste ervaring was dat ik ging soliciteren, en eindeloos streepen trekken op een papier met lijnen om een vaste hand te krijgen.

Conventies langs gaan enz, wij hadden nog geen forum's toen der tijd waar je dacht de eerste te wezen met zo'n vraag.

Afijn je zal je eigen weg moeten vinden.

een tip— als het niet echt lukt bij tattoo nr tien geef het dan op!! het scheeld namelijk een hoop mensen hun lichaam.

• Red Hot Tattoos

Als je trouwens goed deze forum gelezen had dan had je gemerkt dat de tattoowereld in nederland niet meer zit te wachten op nieuwkomers.

Zoiezo ben je wat laat want de rage is over.

Ps ik weet je vindt me nu een eikel, maar als je me zou kennen valt dat best wel mee.( ik ben alleen een beetje eerlijk )

• tim

tja hier moet je niets verwachten van medewerking op dit forum maar je moet gewoon geluk hebben dat iemand het je wil leren ,dus ik zou zeggen ga er gewoon voor er bestaan wel redelijken mensen in de tattoo branche die je op gang willen helpen good luck

• coolio

HaHaHa een starterskit !!! hahahaha

• tim

laat ze maar lachen als jij een starters kit wil als jij echt wil dan denk ik dat je het daar ook mee kan,,,,ik ken een paar hongaren en een pool en meerdere die werken met machines dat je denk als je die ziet nou dat lijkt wel een blikopener maar als je dat werk ziet wat ze maken dan wordt je wel stil………….

• coolio

puck is toch geen oostblokker .Hij is gewoon iemand die denkt dat je zomaar ergens tatooeren kan leren en als je dan ook nog over zo'"n starters kit gaat praten dan gaan de ouwe jongens hard erg hard lache !! hahahaha een starterskit !!!hahahahaha

• ToeTagTattoo

kan die coolio nou weer normal doen of niet? wat is dat gelul over oostblokkers? t'jesuz

• *****americanx*****

Gewoon zo veel mogelijk shops bezoeken en je teken werk er laten zien, er is vast wel een shop die een vrouwelijke prikker in zijn team wil en als jou teken werk er heel mooi uitziet maak je echt wel een kans.

Koop aub geen starters kit dit is weggegooit geld en je kan er bijna niks mee.

Geef gewoon de moed niet op zou ik zeggen en blijven zoeken en eventueel ook verder van huis.

Gr martin

• Red Hot Tattoos

Het is wel grappig te zien hoe we met z'n alle zo reageren. Ik denk namelijk zelf dat we gewoon in de zeik genomen worden.

Als je in het bezit bent van internet dan is het namelijk erg makelijk om alle shops aan te schrijven.

En ik krijg maar enkelijke verzoeken per jaar, maar deze komen dan altijd uit het buitenland.

• Puck

Ik hou niemand voor de gek, alleen mezelf door te denken dat ik hier aan t goede adres was. Maar dat schijnt wel vaker zo te gaan op een forem. Maar goed, ik heb nu wel iemand gevonden die een creatieve dame(geen vent dus, coolio) graag verder helpt. Ik kom er wel. Ik wens iedereen een goed 2006 toe, met een heleboel liefde en respect (hihihi) Groetjes Puck.