http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2254&i=1923&t=1859
Zo, ik lees al een tijdje mee op dit forum en je gedrag stoort me nu al even, maar nu ga je echt te ver! Je hebt geen idee wat mijn vriend heeft gedaan om de Nederlandse waarden en normen over te nemen (net alsof deze o zo veel verschillen van de Duitse). Hij sprak binnen 3 maanden goed Nederlands. Het schrijven gaat wat langzamer om aan te leren, maar als ik zie wat voor taalfouten jij soms maakt dan scheelt het niveau nog geeneens zo veel. Dus kom a.u.b. niet met dat soort ongein aan. De enige die problemen maakt als hij soms Engels schrijft (omdat hij zich dan beter uit kan drukken), ben jij. Het lijkt erop alsof je je een beetje bedreigd voelt…waarom? Als jij zo'n goede tatoeëerder bent dan moet je alleen maar blij zijn dat er een collega is bijgekomen die goed werk aflevert. Dat is alleen maar promotie voor het tatoeëervak, mooi toch?! Ik zie niet in waarom jij de hele tijd moet proberen om hem onderuit te halen… Wat wil je nu bereiken?
Een van de typisch Nederlandse normen en waarden is trouwens tolerantie. Iets waar jij niet echt bekend mee bent, lijkt het. Wat dacht je van een beetje tolerantie naar iemand die zijn verdomde best doet om zich zo snel mogelijk de Nederlandse taal eigen te maken, netjes zijn belastingen betaald, zich aan de wetten van dit land houdt en Sinterklaas viert met zijn Nederlandse schoonfamilie. Hoezo niet de Nederlandse waarden en normen overnemen? Of wat dacht je van tolerantie naar andere nationaliteiten. Hoe kun je nu zeggen dat je een hekel aan Duitsers hebt…hoe generaliserend en intolerant kun je zijn… en hoe dom ook.
Dat JIJ blijkbaar zo normenloos bent en nazi-tattoos zet “omdat ie gewoon doet wat de klant vraagt”, en ze zelfs op z'n site zet in zijn tattoogalerij als voorbeeld van wat voor werk je zet, noem ik nu niet echt een voorbeeld van goede Nederlandse waarden en normen. Ik stel voor dat jij je eens wat verder verdiept in deze waarden en normen en pas weer terugkomt als je wat beter bent geïntegreerd in de maatschappij.
Met vriendelijke groet,
Vera
P.S. Wordt het ook niet weer eens tijd dat je dit forum gebruikt waarvoor het eigenlijk is bedoeld? Praten over tatoegerelateerde onderwerpen in plaats van het proberen zwart te maken van collega's? Ik denk dat het merendeel van de lezers het wel met mij eens is wat dit betreft.
Volgens mij ben je behoorlijk in de war… Ik herken een ss-totenkopf wel als ik er een zie. ook al is deze krom en scheef en er een dik laagje bloed over zit. jij weet waar ik het over heb en ik weet het ook. dus doe niet als of je geen idee hebt waar ik het over heb. goed om te weten dat je een hekel hebt aan duitsers. Dan weet ik nu ook eindelijk wat ik heel de tijd fout deed… Hoe ik dat nou ook doen. Stoute Markus!
american x stop eens onderhand met die bullshit altijd hier op dit forum zo maak je geeen vrienden en ik lees heel wat rotzooi hier daar is dit niet voor ga lekker aan het werk en en laat eens je pc een paar dagen uit en hou je met de tats bezig dat zou beter zijn op dit moment ipv die onrust onderling hier allemaal
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?