Krabben

• Thom

Als de tattoo volledig genezen is, kan hij dan nog beschadigen als er overheen gekrabt wordt?

Simpele vraag I know.

• ToeTagTattoo

nope

• Thom

Zo, kort en krachtig, haha.

Thanx!

(Kortste thread ooit)

• antoinet

al heb je en tatto van jaren oud,en je krijgt er een wondje op die je steeds kapot krabt,dan kun je wel degelijk je tattoo beschadigen!!!

• ingrid

ja of mij kennende heb ik jeuk en karb ik met een scherpe nagel en wondje op mn tattoo, daar ben ik nog steeds bang voor ….

• ToeTagTattoo

je moet wel heel diep krabben hoor. als er een wondje op zit, gewoon niet aanzitten en die korst van zelfs af laten fallen. anders gewoon bij de volgende keer bij de tattooboer bij laten kleuren ;)

• ToeTagTattoo

van gwoon krabben kan er echt niks gebeuren alleen als er korst op zit en je die korst er af krabt een paar keer net zo als antoinet schreef

• *****americanx*****

Kijk en dat vind ik dus frapant, dat jullie allemaal over korstjes praten!!!!!!

Ik hoor mijn klanten NOOIT over korstjes of andere dingen in hun tattoo's.

Zou mijn verzorgings advies dan zo anders zijn als die van jullie en zou de zalf die ik mee geef dan zoveel anders en misschien wel beter zijn als jullie advieseren of mee geven?

Als je gewoon jeuk hebt en je krabt ff kan dit geen kwaad, maar krab je door tot je een wondje hebt dan kan dit wel nadelig zijn voor je tattoo.

Gr Martin

• Bianca.sbt

dus door jouw zalf kan je later ook nooit wondjes op de tattoo krijgen?

ik denk dat je de vraag niet goed hebt gelezen americanx ;)

het ging om een wondje + korstje op de plaats waar een tattoo zit al na het genezen.

• *****americanx*****

Als je het 2e deel van mijn berichtje nu eens goed leest zal je dus lezen dat, dat over het onderwerp gaat en wat thom vroeg.

Her eerste deel is een reactie op toetagtattoo dat er op een een nieuw gezette tattoo korsten komen.

Dus 1 advies lees eerst eens goed en kijk eens goed onder wie zijn stukje het stukje staat geplaatst voor je dingen zegt die nergens opslaan en ook niet zo zijn geschreven.

Gr Martin