bericht verwijderd.
En dan erbij heb jij blijkbaar zoveel tijd over om je “forums” te beheren, dat je dus geen werk genoeg hebt blijkbaar, maar alleen maar met je verzamel sites en je forumpjes bezig bent.
En ik ben er heel blij om dat ik niet op jou forums welkom ben, het niveau is daar wel zo laag dat ik er niet eens wil komen en met mij duizenden andere mensen ook niet.
Ik vind het zo jammer dat jij, AmericanX, zo veel op fora rondschreeuwt. Dat haalt pas echt het niveau omlaag. Blijkbaar heb je niet eens door dat je een scratcher bent. Gek is dat toch… Degenen die de grootste mond hebben en menen dat ze alles weten kunnen niet eens een (fatsoenlijke) tattoo zetten.
Ik doe zeker wat , maar niet blaas kalken zoals jij , en niet discrimineren zoals jij , en niet steeds ruzie`s uitlokken zoals jij , en geen mensen lastig vallen om hun taal , en ik zet ook geen nazie tattoo`s zoals jij , en ik @!#$ niet zoals jij , en ik ben zeker niet zo`n klein kind met een kinderachtig gedrag die jij steeds vertoond op alle forums waar je nu nog mag tikken.
Dus ik ban vaak op de forums ja heb je volkomen gelijk in , maar dan wel zo als hier geen klant in de shop is waar ook mijn pc staat.
En dat kan hier dus allemaal als je je zaakjes maar goed in de handen hebt.
Kijk dat jij moet leven van een uitkering en dan op je slaapkamertje wat bij verdienen moet om rond te komen daar kunnen de posters hier niets aan doen.
En die zitten zeker niet steeds op jou gelul en kinderlijke gedrag te wachten hier om maar uitgescholden en gekleineerd te worden , en helemaal niet om gediscrimineert te worden wat jij heel graag doet overal , je bent tegen nazie maar zet wel de tekens ervan als tattoo`s.
Maar ga gerust door met je zielig gedrag klein kind en word eens een keer volwassen enwel zo dat je de mensen niet meer lastig valt , op wat voor manier dan ook.
Nog bedankt voor je zinvolle reactie op mijn bericht naar jou hier americanx
Dat is nu al de 2e x dat je niet reageerd op een bericht van mij waarbij blijkbaar voor jou nu ook weer duidelijk is dat jij zelf degene was die de plank volledig mis sloeg.
Ipv normaal reageren ga jij ook nog eens andere mensen lopen afkatten door oa te zeggen dat zij te weinig werk te doen hebben en daardoor wel erg veel tijd hebben om achter de pc te zitten…
Ik weet het niet hoor, maar ondere andere op dit prikbord ben jij toch ook wel enorm veelvuldig aanwezig mag ik dan diezelfde conclusie die jij bij een ander trekt ook bij jou trekken ? *D
Ja wederom sla je de plank weer eens volkomen mis.
Ja idd heb jij heel veel tijd om op de forums en je verzamel sites te zitten, waarom omdat er bijna nooit een klant in je shop is die niet aan de eisen voldoet(ja jij moet alle onkosten terug vorderen van de GGD en VWA, zijn je eigen woorden).
Moet je me toch eens vertellen waar en bij wie ik ook een Nazi teken heb gezet, tot nu toe nog geen een gezet maar dit doet er niet toe.
Iemand die de Nederlandse historie en gewoontes normen en waarden heel hoog in het vaandel heeft staan is in jou ogen een nazi en racist, wie discrimineert er nu dan door een ander voor nazi en racist uit te maken, JIJ roelfje en niemand anders.
Je weet meer dan mij kerel dat ik een uitkering geniet hahahahaha(ja doe jou nu ff na met het hahahahahaaha), maar goed jij bent de betweter van alle forums en je zegt bijna wekelijks ik kom niet meer terug of ik tik niet meer op een bepaald forum, ik hoop dat je woord houd en dus ook het piercing forum niet meer bezoekt, de mensen zijn op jou aanwezigheid daar niet echt gesteld en dat is je wel duidelijk geworden volgens mij de laatste week.
En hier zijn de zaakjes voor elkaar hoor ik ben niet bang voor de nieuwe wet en ook niet voor de keuring, ze mogen direct wel komen en keuren wordt het een vette 10.
Zorg jij nu eerst maar eens voor je eigen zooitje en laar anderen met rust en bemoei je niet altijd met anderen als die een discussie hebben wat je niks aan gaat, jou aanwezigheid op die manier wordt niet echt op prijs gesteld.
Gr Martin die nu ff hahahahahahahahaha erbij moet zeggen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?