Krabben

• ToeTagTattoo

martin you start to annoy me once again. i have never said anything about scratching a fresh tattoo. i am getting tired of your sorry tries to bash me, my technique or my work at all. grow up!

• *****americanx*****

Ook voor jou geld het feit dat je beter moet lezen.

Ik zeg niet dat jij het over krabben in een nieuwe tattoo hebt, jij hebt het over korstjes op een tattoo en dat je die niet moet weg krabben.

En ik zeg daarop dat ik het vreemd vindt dat altijd zegt dat er op een tattoo korstjes komen, terwijl ik dit nooit zie of hoor bij 97% van mijn klanten.

Dus dit kan aan het advies liggen of aan de zalf of nog een andere oorzaak hebben.

Maar vooral eerst eens goed lezen voor je anderen gaat beschuldigen van dingen die hij niet heeft gezegt en gewoon in het Nederlans schrijven graag als je iets wilt zeggen zoals je de laatste tijd gelukkig al doet.

Gr Martin

• Tattooz

Wil niet vervelend doen, maar ik zie het probleem niet ervan in dat hij in het engels schrijft ?

• ToeTagTattoo

i will take my time to write dutch for people that i want to give a proper answer to my questions… ;) not to make your life easier… This topic is about scratching a tattoo and of course i am not talking about getting scabs during the healing period but if you have an injury on your tattoo. this was pretty much obvious and clear to everyone but you. EVENTHOUGH i wrote in dutch… Go draw!

• blah

Since when is he able to draw?

• ToeTagTattoo

I'am not going there… not my niveau. Could say a lot about healing without scabs aswel by looking at the fotos but i wont… none of my business

• tim

jongens jongens toch maak elkaar niet zo ziek en de een geef dit advies en de ander weer dat

• *****americanx*****

bericht verwijderd.

• Bianca.sbt

Beste American X

Het spijt me zeer maar als jij iemand gaat adviseren om beter te lezen doe dat dan in de eerste plaats zelf. Toetag heeft het totaal niet over een nieuw gezette tattoo gehad in het bericht waar jij naar refereerd. Die reageerde ontopic. Jij bent de eerste en enige die het over een nieuw gezette tattoo heeft. Dus neem je eigen advies eerst eens zelf ter harte voor je een ander dingen gaat adviseren.

Jij zegt notabene zelf :

Her eerste deel is een reactie op toetagtattoo dat er op een een nieuw gezette tattoo korsten komen.

Later reageer je op toetag en spreek je jezelf tegen door te zeggen:

Ik zeg niet dat jij het over krabben in een nieuwe tattoo hebt, jij hebt het over korstjes op een tattoo en dat je die niet moet weg krabben.

:? Dit topic ging over krabben op een tattoo nadat hij al is genezen, dus bijvoorbeeld als je er een wondje op krijgt al nadat de tattoo is genezen, dit heeft dus geen bal te maken met zalf of het genezen met zalf nadat een tattoo is gezet, dus hou de boel duidelijk en reageer gewoon ontopic dan is het voor andere mensen ook duidelijk.

Vind het ook wel erg vervelend worden dat jij telkens maar weer commentaar hebt op toetag omdat hij af en toe in het engels schrijft, dus niet in zijn moerstaal zoals jij zegt want dat is weer een andere taal. Knap trouwens dat jij ook beweerd dat hij in het engels praat, hoe kan jij dat weten ?

Snap ook niet wat Engelstalig schrijven met normen en waarden te maken heeft :?

Jij hebt duidelijk je oordeel over iemand al klaar zonder de persoon te kennen, puur en alleen gebaseerd op het feit dat hij af en toe in het engels schrijft omdat nederlands schrijven gewoon niet zo gemakkelijk is als het praten, wat hij trouwens naar mijn mening prima kan. Dat zeiken daarover zegt meer over jou als over een ander, is het probleem misschien dat jij engels niet zo goed begrijpt en kan lezen?

Natuurlijk is dit een Nederlandstalig prikbord, maar nergens in het regelement staat dat je dan ook maar verplicht bent in die taal te schrijven. Dus jongen, get a life er zijn wel belangrijkere dingen waar je je druk om kan maken in het leven toch ;)

Bianca

• Tattooz

Is het niet omdat je zelf te dom ben om het engels te kunnen begrijpen of ga je je hier nu echt profileren als een debiele ….?

Toetag is trouwens een duitser, zover ik goed gelezen heb.

Succes knul