Ik zoek tattooeerder Steve van Dalen / Clark

  • ***american-x-tattoo***

    kan deze topic niet worden gesloten hier heeft niks met tattoo te maken.

  • Fred

    Als jij hier ook eens weg ging……….

  • F e42

    dat klopt helemaal heb je er ook gezeten dan ?

  • Fe42

    struikrovertje Schreef:

    ——————————————————-

    > steve zit op dit moment in PI Almere. moet nog 11

    > jaartjes. Afdeling F

    dat klopt helemaal dat hij daar zit

    heb er voor kort ook gezeten

  • Anoniemadam

    Hallo, ik weet niet of iemand dit gaat lezen omdat jullie berichten al een tijd geleden zijn. Maar onlangs ben ik zelf bijna opgelicht door een bas van dalen die graag een tattoo bij mij wou zetten. Dankzij jullie berichten door te google kwam ik erachter dat die een oplichter is. Het is een vreemde man met grote praatjes. Hij doet alsof die kanker heeft (hij ziet er ook echt ziek uit) en heeft zielige verhaaltjes. Deze man is terminaal ziek en heeft aids. Dus pas op als je getatoeëerd door hem bent je weet niet wat zijn bedoelingen zijn. Ondanks dat die heel ziek is blijft die door gaan om mensen op te lichten. En hij schept op over alles en doet alsof die heel gevaarlijk is achteraf veel gegoogle te hebben wist ik zeker dat jullie de zelfde man bedoelde als mij alles kwam op zijn plaats. Misschien dat mensen hier wat aan hebben heb zijn adres via via gekregen en dit is hem nu. Aristotelesstraat apeldoorn flat naast de kinderboerderij bij leger des heils 1 hoog links eerste deur. Normaal gooi ik nooit zomaar met adressen maar aan deze man heb ik echt een hekel!