Ik zoek tattooeerder Steve van Dalen / Clark

  • Darume

    Sinds vrijlating is hij meteen naar heerlen gekomen en heeft daar bij een van mijn vrienden geslapen, hij is deze morgen 15/4 verdwenen en heeft niks meer laten horen

    Enige dagen later is hij inderdaad terug gekomen met tatoeer spullen en heeft er enkele mee getatoeerd, heeft ook hier een paar tatoes niet afgemaakt en met vertrek heeft hij alles weer meegenomen.

  • Darume

    Na enige tijd te hebben gepraat met een vriend en ook op internet te hebben gezocht vonden wij deze forum

    De vermoedelijke verblijfplaats is:

    ingenieur molsweg 5

    Arnhem

    Daar zit hij op het moment sinds daar een plantage is weggehaald en slaap daar op niks meer dan een stretcher.

    Hij rijdt rond in een rode Ford Explorer die tevens ook gestolen is mogelijk met een amerikaanse kentekenplaat

  • inkplaza tattoo supplies

    Steve heeft afgelopen woensdag een aantal spullen bij ons gekocht samen met een shop eigenaar uit de omgeving van Tilburg.

    Afgelopen donderdag kwam Steve weer langs omdat die nog wat spullen te kort kwam en heeft toen alleen mee gekregen waarvoor hij geld bij had en de rest zou hij vrijdag komen ophalen.

    Vrijdag avond ben ik gebeld door de shop eigenaar waar hij werkte en die vertelde ons dat Steve weg was met een aantal van hun spullen en dat die niet meer bereikbaar was op zijn telefoon.

    Natuurlijk hebben wij sinds donderdag ook niets meer van Steve vernomen.

  • Karen

    Wij zouden heel graag willen weten waar deze gruwel zit, onschuldige mensen moeten zitten door zijn toe doen. Het is de grootste engerd die er rond loopt, waarom kan de overheid dit toch niet begrijpen. Ook zij worden gehersenspoeld. Hij praat iedereen onder de tafel, ook de rechter, of deze is zo corrupt, zou natuurlijk ook kunnen. Ik vertrouw niemand meer.

    Hij moet gestopt worden, met elkaar moet dit toch kunnen, hij is net onkruid, hij steekt steeds de kop weer op. Brrr, mensen wees

    op je hoede, hij ligt op de loer.

  • Lisa Maria

    HEEFT IEMAND ENIG IDEE WAAR DEZE NEP-TATTOEERDER NU UITHANGT?????

    Dit wandelende skelet zou ik dan ook GRAAG nog eens willen tegenkomen!!!

  • heezen

    ik heb met hem vast gezet in zutphen dit jaar

    en hij heeft aids dus mensen die door hem getattoeerd zijn

    Ga naar de dokter!!!

  • maria

    Steve zit nu vast in dtc is veroordeeld voor 11 jaar!! Deze motherfucker zit/zat vast bij mijn broertje hij is zijn cel maat deze terling leier heeft me broetje getatoeerd!!!

  • alexander

    sorry carolien.

    ik weet niet waar hij is.

    en waarom neem je geen advocaat ik weet advocaten zijn altijd duur.

    dat is gewoon een groot bedrog.

    strafbaar.

  • struikrovertje

    steve zit op dit moment in PI Almere. moet nog 11 jaartjes. Afdeling F

  • J

    Hij komt half juni vrij, dit heb ik uit trouwe bron vernomen