Ik zoek tattooeerder Steve van Dalen / Clark

  • Resto

    Heftig allemaal en diep triest, vooral omdat ik weet dat voor sommige mensen tattoos een heling proces is.

    Niet meer dan terecht dat ie is afgetuigd en het zal vast wel nog vaker gebeuren aangezien het gerechtsysteem hier zwak is.

    Zou wel uitkijken want als ie in een vergevorderd stadium van aids heeft ie toch niks meer te verliezen, maar het is slechts een naam, staat ze foto ook ergens zodat mensen weten wie de persoon achter de naam is?

  • Mart

    Hallo, Kan iemand mij vertellen of Steve in Papendrecht is geboren? Zo ja dan weet ik voldoende.

    Groet Mart

  • Resto

    Hij is idd in Papendrecht geboren

  • Mart

    Kwam veel bij hun in huis Steve zat bij mij op school. Weet niet of zijn ouders er nog wonen ben in 2001 verhuist naar Gelderland.

  • jurgen

    Op de stopstevenu hyvespagina heb ik enkele foto's van Steve staan.

    Ook is op de site van Tros opgelicht een filmpje over hem te vinden van de uitzending die gisteren is uitgezonden…

  • Mocro38

    Steve, Sjaak of Bastiaan Komt vandaag of morgen de verkeerde tegen, en dan is het gedaan met deze hufter!!

    Nu heeft hij mazzel gehad maar de volgende keer komt hij niet weg!!!

    We hadden hem indd een bezoekje moeten brengen in het ziekenhuis…

    Deze man heeft zoveel schade aangericht en zullen we hoe dan ook vinden!…

  • Fred

    Op een ander forum las ik dat Steve 2 dagen geleden is op gepakt in Doetinchem, wie kan dit bevestigen?.

  • swiewie

    steve is opgepakt 12 dec 10 uur s morgens in de ires zorg doetinchem 100% zeker weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ben ook beflikkert

  • inkplaza

    Deze persoon is deze week 2 keer bij ons geweest omdat hij bij een kennis van ons in de shop werkte…

    Helaas is deze shop ook slachtoffer geworden van hem.

  • Sandy

    Let op mensen Steve van dalen is weer vrij!!

    Hij is 10 april vrijgelaten uit de gevangenis in doetichem.

    Hij heeft helaas zijn eerste slachtoffer weer gemaakt!

    Via een mede gedetineerde hebben we Steve in kontact gebracht met mensen van een tattooshop.

    Steve kan geweldig mooi tekenen en praten.

    Binnen 5 dagen na zijn vrijlating had hij het vertrouwen van deze personen. Nu is hij ervan door met heel veel tattoospullen geld ect.

    Als iemand weet waar Steve is laat het dan weten. Deze mensen willen graag hun spullen terug.

    Steve als je dit leest……….vroeg of laat vinden wij je