Damn lui, echt ik volg deze site al zo lang en altijd maar gelul en dan is dit goed en dan weer niet en dan weer andersom. ja kwaliteit is belangrijk ma wat mij het meest opvalt is dat klante gewoon bij iemand wille zijn die het goed kan hoeft echt niet de allerbeste te zijn ma dat ze er een goed gevoel bij hebbe, hun verhaal kwijt kunne en dat ze er een goeie en mooie herindering aan over houde. ik lees bar en bar weinig over de klant zelf het gaat altijd maar over shops en kwaliteit en begin me beetje af te vrage of de klant er dan nog wel toe doet? de klant, als die tevrede is is het toch oke. doe gewoon altijd je best om iets fatsoenlijks neer te zette.
En nee ik ben geen tattoo artiest wil het graag worde en ben er al lang mee bezig ma wil eerst boel tattoo artieste leere kenne en met alle respect ik heb er een boel gesrpooke ma nog nooit zo hoore zijke zoals op deze site gebeurd. Ook deze artieste zijde gaat tuulk om stuk kwaliteit want ja het is voor altijd en je bent met iemands lichaam bezig ma de band tusse artiest en klant is zeker net zo belangrijk mis nog wel het belangrijkst. ben bij goeie tattoo artieste geweest waar ik een mindere herindering aan heb en bij mindere tattoo artieste waar ik een beter herindering aan heb ondanks dat de kwaliteit iets minder is ma de tattoo heeft zoveel meer betkenis. En niet iedereen zal het waarschijnijk hier mee eens zijn prima meningen en persoonen verschillen. Ma komop laat die eeuwig strijd enzo nu is liche. En ja het is wel degelijk goed om mense er op te wijze wat betere shops zijn ma laat de mense hier zelf op stemmen en niet (profs na kijke) niet dat hun het nie kunne ma de klant is belangrijk zonder had je ook geen werk.
Peace.