Kwaliteit..

• chrizzz

Damn lui, echt ik volg deze site al zo lang en altijd maar gelul en dan is dit goed en dan weer niet en dan weer andersom. ja kwaliteit is belangrijk ma wat mij het meest opvalt is dat klante gewoon bij iemand wille zijn die het goed kan hoeft echt niet de allerbeste te zijn ma dat ze er een goed gevoel bij hebbe, hun verhaal kwijt kunne en dat ze er een goeie en mooie herindering aan over houde. ik lees bar en bar weinig over de klant zelf het gaat altijd maar over shops en kwaliteit en begin me beetje af te vrage of de klant er dan nog wel toe doet? de klant, als die tevrede is is het toch oke. doe gewoon altijd je best om iets fatsoenlijks neer te zette.

En nee ik ben geen tattoo artiest wil het graag worde en ben er al lang mee bezig ma wil eerst boel tattoo artieste leere kenne en met alle respect ik heb er een boel gesrpooke ma nog nooit zo hoore zijke zoals op deze site gebeurd. Ook deze artieste zijde gaat tuulk om stuk kwaliteit want ja het is voor altijd en je bent met iemands lichaam bezig ma de band tusse artiest en klant is zeker net zo belangrijk mis nog wel het belangrijkst. ben bij goeie tattoo artieste geweest waar ik een mindere herindering aan heb en bij mindere tattoo artieste waar ik een beter herindering aan heb ondanks dat de kwaliteit iets minder is ma de tattoo heeft zoveel meer betkenis. En niet iedereen zal het waarschijnijk hier mee eens zijn prima meningen en persoonen verschillen. Ma komop laat die eeuwig strijd enzo nu is liche. En ja het is wel degelijk goed om mense er op te wijze wat betere shops zijn ma laat de mense hier zelf op stemmen en niet (profs na kijke) niet dat hun het nie kunne ma de klant is belangrijk zonder had je ook geen werk.

Peace.

• John

Ik hoorde dat er regio's zijn ingedeeld en dat er voor iedere regio iemand is benaderd om shops te beoordelen.

In de regio Noord Brabant is Swallow Ink de shop die de beoordelingen doet.

• Rick

Hey balzak (toepasselijke naam trouwens),

jij snapt er duidelijk niets van maar dat zal met je intelligentie te maken hebben, en dat zie ik dus door de vingers.

Om mijn mening te geven moest ik inderdaad deze waardeloze sites eerst bekijken. Anders kun je je mening niet geven he slimmerik. Zonde van mijn tijd maar dat weet je pas achteraf.

En ook al klopt je rekensom niet, je hoeft niet rijk te worden om iets uit te buiten.

• chrizzz

Beste Rick als je goed leest zie je dat ik niks en niemand afkraak en puur mn mening geef en voor de duidelijkheid heb ik de site wel degelijk bekeke. en ik ga hierbij niet spefiek in op het onderwerp kwaliteit. hoe dan ook dat je mij gelijk inschat op een sogenaamd laag niveau vind ik diep triest dat je zn opmerking uit een stukje tekst kunt haale. hoe dan ook ik ga er niet verder op in en ga mij niet verlaage.

• corja

goed gesproken chrizzz

helemaal mee eens

• Romana

Als dat zo is word het t mij in ieder geval duidelijk, degene die bovenaan t lijstje staat is degene die beoordeeld, nu begrijp ik ook waarom sommigen er niet op staan………:D

• tatt

zou vriendjes politiek en achterbaks gedoe SCHIJNBAAR net als op deze site van toepassing zijn op die site..?

ik hoop dat het iemand is die het EINDELIJK gesnapt heeft en echt een mooie verzameling wil maken van goede shops uit nederland.

er staat ook vermeld dat sommige shops nog niet er op staan, omdat ze nog druk zijn met de site opbouwen..

ik ben van mening dat dit iets is, waar zeer veel mensen die misschien al lang een tatoeage willen en niet in het tattoowereldje bekend zijn, lang op hebben zitten wachten.

en misschien voor sommige een motivatie zou kunnen zijn om inderdaad bij te komen staan… maar als ik hier verschillende houdingen zie en dat er meteen conclusies getrokken worden denk ik ook meteen dat het wel mee zal gaan vallen..

sommige mensen kunnen alleen maar alles in de grond boren.

ik vind het jammer!!

waarom niet de mensen motiveren die achter de site zitten en er samen voor zorgen dat het wel tot een stukje internet kan groeien waar iedereen trots op kan zijn..?

ik vind het een goed concept mits ze ook echt de goede shops er uit pikken en die plaatsen op hun site, maar dat is mijn mening

• Rick

Beste Crizzz,

als je even goed leest en kijkt dan zie je dat mijn voorgaande bericht slaat op degene die zich “inked balzak” noemt. Dit is waarschijnlijk gewoon degene die deze discussie gestart is en steeds zichzelf verdedigt onder verschillende namen. Het grappige is dat ie zelf niet door heeft hoe duidelijk dat opvalt.

Ik ben het helemaal eens met jou mening en je voorgaande bericht. Dus voel je vooral niet aangesproken. Fijne dag :)

• chrizzz

In dat geval mijn excuses Rick dan heb ik dit verkeerd gelezen en begrepen heb :S dan ben ik het ook verder met jou eens.

Grtz :)