Kwaliteit..

• tattoofan

heel goed gezegd ik kwam er even niet op bedankt marjolein

maar goed hier wordt toch alles afgezeikt ook als het goed bedoelt is

tattoofan

marjolein Schreef:

——————————————————-

> Voor zover ik weet hebben ze de lijst van

> veiligtatoeeren.nl (die alleen beoordeeld is op

> hygiëne) beoordeeld op de kwaliteit van

> tatoeëren.

> Een aantal bekende artiesten hebben al deze shops

> bekeken en beoordeeld op die kwaliteit (dé mensen

> die er echt kijk op hebben).

>

> Zo krijg je dus een onafhankelijk overzicht van

> Kwaliteit. Professionaliteit, én Hygiëne.

>

> Alle shops waar met regelmaat strak werk wordt

> gezet worden allemaal gratis vermeld. Daarnaast

> kunnen de shops kiezen voor een uitgebreide

> bedrijfspresentatie en daarmee steunen ze

> Tattooplatform bij hun strijd naar kwaliteit.

• ***american-x-tattoo***

Gaan jullie dan ook nog bekend maken wie die gerenomeerde controleurs zijn dan met naam en eventueel hun shop?

Ik ben er wel benieuwd naar en ik denk heel veel mensen met mij wie dit dan wel zijn om over andere artiesten hun werk te oordelen.

• tattoofan

waarom zullen zij dat doen american x tattoo ben je pisof dat jij er niet bij staat heb je wel werk of zo je zit altijd commentaar te geven op anderen en als ik dan naar de tijden kijkt wanneer jij reageer mmmmmmmmm dan lijk mij dat je het niet erg druk heb in je studio je zit altijd op deze pagina te zeiken heb je niets beters te doen

• Rick

Wat een bullshit site dat platform en wat een zielig gedoe om hier je site onder verschillende namen te gaan promoten. Mensen kunnen zelf wel beoordelen waar ze hun tattoo willen laten zetten.

Uiteraard kun je geen artiesten bekend maken die zogenaamd de shops op je site beoordelen omdat die er gewoon niet zijn! Dus tattoofan, marjolein, patrick >:D< of hoe je jezelf ook wilt noemen ik hoop dat je wat verdiend met je website. Doe het alleen niet op deze manier komt heel zielig over.

• Evelien

Beetje raar dat sommige mensen zo raar reageren op kwaliteit!

Volgens mij zijn dat de mensen die buiten de boot vallen. Ga zo door!

• klaas jan

waarom laat iedereen een ander niet gewoon in zijn waarde

dat eeuwige gezeik van die kan het wel en die niet

mensen zijn toch niet blind die zien toch op hun site wat voor een werk ze leveren en dan is het toch hun keus om daarheen te gaan

belachelijk dat zogenaamde experts gaan vertellen welke shop goed is

dat is alleen maar in eigen belang prijzen natuurlijk hun eigen shop de hemel in

belachelijk

en dan al die zogenaamde experts hier op dit kladblok

allemaal van die betweters die sinds ze miami ink hebben gezien denken dat ze er verstand vanhebben

altijd dezelfde namen die hier de hele dag door reageren (zielig volk)

ga werken met je donder ipv andere mensen te beoordelen en de grond in te boren

• Wolter

De foto's op een website zeggen natuurlijk niet alles, en er is naar mijn idee wel een behoefte aan een overzicht met betere shops,

anders werd hier niet iedere dag gevraagd: wie een goede shop weet in de omgeving van…

• Rick

Juist klaas jan jij snapt het. Jammer dat er mensen zijn die een mooi ambachtelijk vak willen uitbuiten met dit soort bullshit sites.

Nee hier gaat het dus juist niet om mensen. tattoo platform, ink models, ink friends, tattoo voorbeeld, tattoo tv hahah. hoe verzin je het.

• Inked Balzak

Dan ook niet stiekum op deze bullshit sites kijken he rick :-)

Moet zeggen dat ik het best cool vindt dat er aan deze ambachtslieden/professionals aandacht wordt besteed.

Omdat je het woord “uitbuiten” in de mond neemt, heb ik er even een rekensommetje op los gelaten.

Zag dat er zo'n 35 studio's op de website met een betaalde bedrijfspresentatie.

Deze kosten toch zeker € 190,- per jaar.

Ik weet dat het bedrijf fulltime wordt gerunt door 2 personen. Das toch 3500,- per persoon het afgelopen jaar.

Royaal inkomen of nie..?

Dit gaat ze inderdaad om het uitbuiten van de branche…. Ik ben erachter..>:D<

Het is goed dat je de bezoekers hier daar even op wijst. We moeten oppassen voor dit soort mensen die kwaliteit onder de aandacht willen brengen.

Wel us een slecht gezette tattoo uit je arm laten snijden Rick…?

Je had gedroomd van een website als deze…

• ***american-x-tattoo***

Nogmaals mijn vraag.

WIE ZIJN DAN DIE PROFESSIONALS OF HOE JE ZE NOEMEN WILT DIE BEKIJKEN WELKE ARTIEST WEL OF NIET WAARDIG IS OM OP DIE SITE TE STAAN.

en dit los van of ik er zelf wel of niet op sta.

Ik ben er wel benieuwd naar hoor en veel meer mensen met mij.