Overzicht van de betere shops in Nederland op:
http://www.tattooplatform.nl/
Tattooplatform is opgezet mét een groot aantal gerespecteerde tattoo artiesten, el de mensen die er dus echt kijk op hebben. Er is gekeken naar shops waar met regelmaat strak werk wordt gezet. Ze kijken naar kleuren, lijnen, schaduwen en diepte.
Stijl valt natuurlijk niet te beoordelen, maar de techniek wel.
Natuurlijk zal er eens een shop tussen door glippen, waar wel eens fouten worden gemaakt.
Wat ik zo weet is dat ze van dit forum willekeurig shopnamen plaatsen, eens contact opnemen met de mededeling dat je lid bent van tattooplatform (yayyy) en je lokken tot een vorm van lidmaatschap. Ik heb bij de eerste mededeling het gesprek gestopt omdat ik niet gedient ben van dit soort praktijken en ze zijn zo vriendelijk geweest om mijn shop van de lijst te verwijderen…
nouw dan zal jouw shop wel niet goed genoeg zijn om daar op te staan ladyabsinthe deze jongens doen echt hun best om het kaft van het koren te scheiden en durven het te zeggen dus wat loop jij te zeiken ladyabsinthe
Re: Kwaliteit..
Gepost door: ladyabsinthe ()
Datum: 02 augustus 2011 00:33
Wat ik zo weet is dat ze van dit forum willekeurig shopnamen plaatsen, eens contact opnemen met de mededeling dat je lid bent van tattooplatform (yayyy) en je lokken tot een vorm van lidmaatschap. Ik heb bij de eerste mededeling het gesprek gestopt omdat ik niet gedient ben van dit soort praktijken en ze zijn zo vriendelijk geweest om mijn shop van de lijst te verwijderen…
Voor zover ik weet hebben ze de lijst van veiligtatoeeren.nl (die alleen beoordeeld is op hygiëne) beoordeeld op de kwaliteit van tatoeëren.
Een aantal bekende artiesten hebben al deze shops bekeken en beoordeeld op die kwaliteit (dé mensen die er echt kijk op hebben).
Zo krijg je dus een onafhankelijk overzicht van Kwaliteit. Professionaliteit, én Hygiëne.
Alle shops waar met regelmaat strak werk wordt gezet worden allemaal gratis vermeld. Daarnaast kunnen de shops kiezen voor een uitgebreide bedrijfspresentatie en daarmee steunen ze Tattooplatform bij hun strijd naar kwaliteit.
Hey, dit is leuk een discussie over ons!
Ik ben Patrick, 1 van de mensen achter Tattooplatform.
Omdat we zoveel schandalige praktijken in deze branche tegen kwamen en alleen websites tegenkwamen waar je overzichten vindt met linkjes naar shops, thuisprikkers en artiesten die al jaren door zijn, hebben we de koppen bij elkaar gestoken om hier een kwalitatief goed overzicht in te krijgen.
Gelukkig hebben we een aantal bekende namen in tattoo-land meegekregen om de shops te beoordelen. Dit is een enorm lastige klus, want kunst is niet te beoordelen. De kwaliteit van het tatoeëren wel, en daar is naar gekeken. Lijnen, schaduw, kleuren en diepte (blow-out zie erg veel op foto's). We hebben alle GGD gekeurde shops beoordeeld op die kwaliteit.
Er zal ongetwijfeld eens een shop tussen staan waar iemand een slechte ervaring mee heeft en we zouden dan ook bijzonder graag die verhalen horen, de hebben helaas niet in iedere regio mensen die ons helpen met de opsplitsing. De shops in de buurt horen en zien vaak opknapwerk van bepaalde shops. We willen écht een overzicht van kwaliteit en zoiets moet je samen doen.
Iedere betere shops staat bij ons gratis vermeld op de regio pagina's, om een overzicht van shops te bieden waar de mensen met een gerust hart naartoe kunnen gaan!
De shops kunnen ook kiezen voor een “Promo Pakket”, dan krijgen ze een eigen pagina op Tattooplatform en die shops nemen we mee met bijvoorbeeld, de Tattoo van de dag of een Inkerview.
We willen dmv het geven van de juiste informatie, onze bezoekers dé juiste kant op sturen, omdat ze daar toch terechtkomen om de boel weer op te knappen!
Om een idee te geven in het verschil van shops mét vergunning, KLIK HIER, daar willen we dus onderscheidt in maken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?