crazy bodyart den haag

• vannety

Hallo,ik,had een vraag .. Werkt Dennis er nog want ik ben mijn microdermal balletje kwijt en het,schroefdraad is 2.0 … Kan er verder nergens meer aan komen . Alvast bedankt groetjes vannety uit rotterdam

• (}( Kitty ){)

Gewoon ff naar Queen of Rings op het eendrachtsplein in Rotterdam, die hebben ze vast wel!

• vannety

Hoi kitty , Nee ben daar zaterdag geweest en bij tattoo bob maar die hebben ze allebei niet .. dus Jaa weet egt niet wat ik nu moet doen ..zit al een week zonder . Heeft niemand dennis zijn hyves zijn persoonlijke bedoel ik dan toevallig moet gewoon egt een balletje hebben . Gr Vannety

• (}( Kitty ){)

En ze konden er ook geen eentje voor je bestellen? Zo'n afwijkende maat is het toch niet? Vraag anders even op http://www.piercing.startpagina.nl/prikbord/ of iemand een adres weet, piercers in overvloed daar!

• lotus nicolette

uhhhh volgens mij zit er ook een docent nederlands op dit forum te typen.

wat is dit voor kinderachtig gezeur hier om over iemand zn spel fouten te gaan zeiken.

daarbij wat is er mis met een spellings cq typ fout?

nobody is perfect!!!

bla bla bla

de persoon black tattoo heeft een vraag, is het dan zooooo moeilijk om daar gewoon antw op te geven.

Geef antwoord of niet, maar iemand de grond in trappen of wat dan ook is zoo laag.

zo ik heb mn punt gemaakt