crazy bodyart den haag

• black tattoo

hy ik had gelezen op prikbord over die tattoo schop in den haag daar hebben ze twee tattooeerders werken die op afroep werken en al lange tyd in het vak zitten ik wilde wel eens weten wie dat zijn maar ze hebben het van prikbord gehaald jammer hoor maar wat ik mij afvraag is hebben ze wel klanten ik denk het niet anders laat je twee top artiesten niet op oproep werken en die twee kunnen overal werken waar ze wel de helen dag kunnen werken ik heb wel plaats voor ze kunnen ze tenmisten wat verdiennen want wat ik gehoord heb over die tattooschop is het niet veel

• white tattoo

Weer zo een die alleen kan reageren op “ik heb gehoord….” ïk heb gelezen…". Probeer toch eens wat genuanceerder uit de hoek te komen, want dit is wel erg makkelijk en goedkoop.

Het lijkt wel of het prikbord alleen is gemaakt voor mensen die niets anders te doen hebben dan kijken of er nog iets af te zijken valt inplaats van te reageren met commentaar waar men wat aan heeft.

Ik hoop dat de webmaster dit goed in de gaten houd, want het slatt nergens op als mensen maar iets gaan roepen.

• black tattoo

hy white tattoo ik zit niet iemand af te zijken maar ik loop al heel lang mee in de tattoo wereld dat ik wel weet hoe je een tattoo schop moet runnen maar wat ik niet begrijp is gewoon hoe hou je twee top artiesten aan het werk en zo als hun beschrijven dat die tattooeerders al in verschilende gerenomeerde tattooschops hebben gewerkt dan ga je toch niet werken op afroepbassis dan zou ik er voor kiessen om bij een goede tattooschop te werken waar ik tenminsten elke dag werk heb tog maar mijn vraag is aan hun wie zijn het dan ik ben wel benieuwt hoor gr black tattoo

• white tattoo

Als je al zo lang in de tattoo wereld meeloopt moet jij toch zeker weten dat er mensen zijn die een uitdaging om een nieuwe shop op te starten niet uit de weg gaan en het ook leuk vinden om naast hun werk nog iets te doen.Maat als jij zoveel werk heb snap ik niet dat je de tijd vind om dit soort onzinnige discussies op gang te houden.

Je weet waar crazy bodyart zit, waarom ga je zelf niet kijken, en dan je commentaar plaatst.Ik ben wel wezen kijken en vind het een goede en schone zaak waar ik een gesprek heb gehad met een tattooeerster die zeer mooi werk maakt en ik zeker overweeg mijn volgende door haar te laten zetten. Het zou dan wel interesant zijn om ook te weten waar black tattoo zit, kunnen we daar misschien iets over te weten komen, want daar ben ik wel nieuwsgierig naar.

• black tattoo

ik weet of je het weet maar ik ben een tattooeerder sterker nog .ik heb een schop in amsterdam nu vraag je je af wie het is nou dat gaat je geen …. aan maar geloof mij ik heb van verschillende colegas gehoord dat die tattoo schop geen lang leven daar is beschoren en als jij je wildt laten tatooeeren dat is jou goed recht daar heb ik het ook niet over maar wie ben jij dan ik vraag mij af mischien ben je zelf wel een van die mensen daar die tattooschop (runnen) maar nu weet ik nog niet hoe die tattooeerders heten en ja ik ben ook in den haag geweest langs gelopen ziet er leuk uit maar heeft geen sfeer en als nu ook nog klanten krijgen ??????????????? gr black tattoo

• de schop

aan je manier van schrijven ( de vele spelfouten)te zien ben jij dezelfde persoon die het de vorige keer al in het prikbord plaatste. (td)

• black tattoo

nee maar dat ben ik niet .maar ik heb ff wat na gezocht en ik weet nu ook wie er bij jullie werken en ik snap niet waarom die mensen nog werken voor jullie ik heb ook ff op facebook zitten kijken maar is dat alles wat jullie maken .kijk ook ff naar het werk van de tattooeerders in den haag dat ziet er top uit wie je ook neemt dus die tattooschop van jullie ik geef hem 2 maanden dan is die weg daar je gaat het niet redden maar ik wens je wel serkte hoor leuk geprobeerdt gr black tattoo

• Jordy

Hey black tattoo!

SHOP!!! Het is SHOP.

• white tattoo

Hij leest en schrijft net zo slecht als hij hoort.

• (}( Kitty ){)

Jordy Schreef:

——————————————————-

> Hey black tattoo!

> SHOP!!! Het is SHOP.

Dank je, Jordy.. ;) Ik dacht exact hetzelfde!