crazy bodyart den haag

• roel

hio dennis altijd een grote mond nog steeds ik heb dit en ik heb dat en als je ogen dicht doet heb je net als ik niets je bent nog bedank voor de rotzooi die ik had van jou , en voor dat je iemand uit het buitenland haalt regel eerst de dingen en niet achteraf de andere de schuld geven met je domme praat maak je geen zorgen alles komt voor mekaar man zo domme klz heb ik nog nooit gezien met je grote praat ik heb alles.maar goed je centen zijn bijna op .en die van mij komen nu binnen .groetjes je eerste tattoo artist.

• roel

hey dennis i zag je facebook met je twee top artisten waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dit noem je top artisten wat een shit werk waaaaaaaaaa veel geluk je kunt het gebruiken waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• (}( Kitty ){)

Ja, dit is echt volwassen gedrag.. :S

• tattooartiest

hoi roel ik heb begrepen uit je reactie dat je voor die dennis hebt gewerkt. je hebt ook op facebook gekeken en daar zag je twee tattooeerders die daar werken ik ben benieuwdt naar wie dat zijn en ja het is een sukkel die dennis groot spraak een hoop bla bla bla maar verstand van het tattoo vak hebben ze niet ik heb zelf geen facebook dus als jij het wil vertelen wie het zijn oke en roel welke periode heb je voor die sukkel gewerkt die chop daar bestaat niet lang daar gr tattooartiest

• joyce tonigold

kinderachtig gedoe hier zeg haha

afgunst???

• De Duivel...

Dennis….je bent ziek,goed ziek! En wie jou vertrouwd…

is nog veel zieker!!

• Marc

Wat ik heb begrepen is die shop alweer gesloten in Den Haag….

Die Dennis is echt n sukkel en n prutser eerste klas!

Prikt tegenwoordig zelf en is er nog supertrots op ook!

En t ziet er niet uit….echt niet….

• De Duivel...

Het is maar goed dat die toko dicht is! Hij zit nu op zijn kamertje met zijn zooi hehehe lekker hygienisch ook

Dennis vermink jezelf maar lekker,want daar ben je wel heeel goed in…

Verminking eerste klas!!!

• roel

ik heb daar gewerkt als eerste tattoo artist ben extra uit het buitenland gekomen voor die dennis ben er in getrap met zijn mooie praat ben na een week al weg gegaan .de twee artist het is de vraag wat voor een tattoo ze moeten maken voor je , een goede artist vind vrij snel weer werk dus ik zou uitkijken als ik jou was.duivel je heb gelijk ik heb zijn werk gezien die heeft ze niet meer op een rij wat de mensen wat hij doet de meesten dan vraag ik me ook af of die nog goed bij hoofd zijn en zeker die wat zeggen goed gedaan schat ect .ps het heeft hier niets met afgunst te maken.

• cindy

Yep slechte tattoos zag op facebook vreselijke tattoo van ern nogal vette rug met een boot ofxo…deze man zal blij zijn met die verminking loopt zwaar voor lul…..