artiest of leerling gezocht voor goedlopende shop in NB

• andre

hallo ik ben tattooeerder ik zag je aan bod dat je iemand zocht bel me even of mail me 0633442525 groeten dre

• Miklostar

Hele goeie middag

Aangenaam michael beck

Ik ben een huis tattooeerder van 29jr met aardige klanten kring opgebouwd.

Mijn ambites is om tattooartiest te woorden.ik maak zelf ontwerpen en heb me eigen style.

Ben bereid alles over te hebben om jullie team te komen te versterken,me tekeningen en tattoofotoos

Heb ik in een portofolie die in aanmaak is door tattoos.ik hoop op een uitnodiging om me tattoo

En mezelf te tonen.heb op mezelf getattooeerd,ook ben tot veel bereid echt alles voor over.

Lijkt me echt fantastich om jullie team teversterken. Me nr 0611586727 hoop iets van jullie te horen

Vriendelijke groet michael beck

• jasper broeren

Hallo allemaal ik ben nu zo'n 8jaar bezig met tattoeren en ben na 12 jaar meubelmaken wel toe aan n nieuwe uitdaging

Heb al de nodige ervaring maar wil nu serieus aan de slag.

Ik heb zo'n 40 uur in de week tijd .

En wil dolgraag meer ervaring opdoen

Fotos van mn werk zijn beschikbaar eventueel

Ben supetgemotiveerd om aan de slag te gaan wil voordat ik zelf n shop open ervaring opdoen.

Hoop wat van u te mogen horen

BVD mvg jasper broeren

• Andre

andre Schreef:

——————————————————-

> hallo ik ben tattooeerder en ik zag je aanbod dat

> je iemand zocht bel me even of mail me 0633442525

> groeten Andre uit Schijndel (let wel op, Ik ben niet betrouwbaar en kom mijn afspraken niet na)

• Andre

andre Schreef:

——————————————————-

> hallo ik ben tattooeerder en ik zag je aanbod dat

> je iemand zocht bel me even of mail me 0633442525

> groeten Andre uit Schijndel (let wel op, Ik ben niet betrouwbaar en kom mijn afspraken niet na)