goeie dag ik zag jullie oproep in de tattoo planet.
en zou niets liever willen om tattooeren te leren.
ik ben een jongen van 28jaar heb ooit eens mogen snuiven aan het vak.
mvg bas emons
ik zoek al een hele tijd een plek waar ik het vak kan leren heb een breed portefolio aan flashes maar heb nog geen kans gehad om het vak te leren ben zeer leergierig
ik teken eigelijk al vanaf het moment dat ik het potlood in handen kreeg ik heb mezelf op verschilende vlaken geprobeerd te verdiepen zoals oldskool en newskool en japanese art hoop dat ik beetje in de buurd kom van jullie eisen als leerling hoop dat ik een kans maak
mocht je interesse hebben geef ik hierbij mijn telefoon nummer 0630019916
Hi there!
My name is Sebi, a 40 years old tattoo artist from Hungary. I'm an allround artist, Tattooing for 18 years, I speak english. I'm a dutch resident, currently live in Ijmuiden, but i can move, I wonder if the spot is still available? If yes, please check me out on Facebook, you can find photos of my work there. Look for Sebestyén László Attila, that's me. If you are interested, call, or sms me on 0645243490. Thanks Sebi
hallo,
ik zou super graag willen leren tatoeëren,
en in de toekomst mijn eigen shop willen beginnen.
maar na veel googelen ben k tot de conclusie gekomen dat er geen erkenden opleidingen zijn.
maar dit wel een soort van droom is.
mocht het niet meer nodig zijn zou ik dan eventueel tips of adviezen kunnen krijgen?
groetjes malon
hallo girl..je schrijft heel eerlijk dat je te zijner tijd je eigen shop wilt beginnen..dat alleen al is voor de meeste tattoeerders genoeg om niet te reageren…waarom zou je tips geven aan iemand die je concurrent wil worden…eerst bij iemand anders in de shop leren en dan wegwezen naar je eigen shop..
Je zult toch echt eerst bij een goede shop moeten leren..dat betekent dat je heel,heel veel tijd…en geld moet investeren in je toekomst…een mooie map met goede tattootekeningen hebben getekend.
geld?ja..ook dat…een shop die jou gaat leren,geeft zn vakkennis en materiaal door..en zelfs eventueel toekomstige klandizie..je kunt niet verwachten dat een shop dat voor niets doet.
ik vertel je dit niet om je af te branden,maar juist om je zeggen wat voor reacties je kunt verwachten..als je echt wilt..zet door en zoek tussen de faqs naar antwoorden die je kunnen helpen…en tekenen..veel tekenen..succes en vriendelijke groet.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?