artiest of leerling gezocht voor goedlopende shop in NB

• jix

voor een goedlopende shop in noord brabant zijn wij op zoek naar een tattoo-artiest of een leerling die wil worden opgeleid.

de zaak bestaat al 14 jaar, dus kwaliteit gewaarborgd.

voor meer informatie of je cv graag een mailtje naar mispunt@upcmail.nl

• mark

Welke shop in Noord Brabant ?

• jix

dat zal ik later wel laten weten, wil eerst weten wie en wat de reactie geeft en dan zal ik vertellen welke shop het is.

• mommyhastattoos

Hi,

Ik heb je een mail gestuurd

• tattoo benny

hallo

ik ben benny 33 jaar heb wat ervaring 2jaar stage bij tattoo rene in eindhoven valt nog steeds genoeg te leren over het vak op hyves kun je wat werk van me zien benny uit eindhoven

ik hoor graag van je

• jix

dan zal ik al wel reactie hebben gegeven..

• jix

heb je toevallig ook een mail gedaan naar mij?

zo niet wil je dat dan nog even doen?

thanx

• Andy

mail gestuurd, maar nog geen antwoord gehad.

• mauritswaltmans@hotmail.com

goede middag,

Mijn naam is maurits,ik ben 31 jaar en kom uit tilburg.Ik ben zeer geinteresseerd in jullie vacature.Ik ben gegrepen door de kunst van het tattooeren.Ik heb zelf heel wat uren aan de andere kant mogen beleven(in de stoel)en betrapte mezelf erop dat het me meer en meer ging facineren.De kunst,de werkwijze,de betekenis en de achterliggende gedachte ervan.Nu kun je zelf wel een hoop gaan uitzoeken en proberen als je een vak wilt leren,maar in een branche als deze lijkt het me toch verstandiger om het van een ervaren en erkend“kunstenaar” te mogen leren.Die je vanaf het begin iets aan kan leren en uit kan leggen.Ik ben dan ook zeer gemotiveerd,leergierig,flexibel en beschik ook over genoeg tijd om het vak eventueel te mogen leren.Het lijkt me zelfs een eer om in aanmerking te komen voor deze mogelijkheid,om voor de rest van mijn leven een vak/kunst als dit te mogen uitoefenen.Om iedere dag met iets nieuws in aanraking te komen en hier dan met veel passie aan te werken.Ik weet niet of jullie nog meer willen weten?Ik hoop dat ik een reactie van jullie krijg ,ookal is die voor mij negatief,

in afwwachting verblijf ik ,groetjes maurits

• jan

goeiendag, mijn naam is jan en ben 32 jaar heb al wat ervaring met

het tattoeren.maar zou graag met ervaren artiesten werken zodat mijn skills en ervaring ook verder ontwikkelen.interesse in mij en mijn werk,laat maar weten!!

met vriendelijke houdoe,

Jan