goede middag,
Mijn naam is maurits,ik ben 31 jaar en kom uit tilburg.Ik ben zeer geinteresseerd in jullie vacature.Ik ben gegrepen door de kunst van het tattooeren.Ik heb zelf heel wat uren aan de andere kant mogen beleven(in de stoel)en betrapte mezelf erop dat het me meer en meer ging facineren.De kunst,de werkwijze,de betekenis en de achterliggende gedachte ervan.Nu kun je zelf wel een hoop gaan uitzoeken en proberen als je een vak wilt leren,maar in een branche als deze lijkt het me toch verstandiger om het van een ervaren en erkend“kunstenaar” te mogen leren.Die je vanaf het begin iets aan kan leren en uit kan leggen.Ik ben dan ook zeer gemotiveerd,leergierig,flexibel en beschik ook over genoeg tijd om het vak eventueel te mogen leren.Het lijkt me zelfs een eer om in aanmerking te komen voor deze mogelijkheid,om voor de rest van mijn leven een vak/kunst als dit te mogen uitoefenen.Om iedere dag met iets nieuws in aanraking te komen en hier dan met veel passie aan te werken.Ik weet niet of jullie nog meer willen weten?Ik hoop dat ik een reactie van jullie krijg ,ookal is die voor mij negatief,
in afwwachting verblijf ik ,groetjes maurits