Galaxy Zutphen

  • EM.

    Hallo,

    Ik heb een vraag. Ik heb al mijn piercings bij de Galaxy in Zutphen gezet en nog nooit problemen gehad of opmerkingen, mja nu heb ik Ik heb afgelopen vrijdag een tatto laten zetten en nu vind ik het resultaat niet echt heel erg denderend. Het is een sierletter, maar hij is niet zo heel mooi rond en er zit hier en daar een braampje aan.

    Nu heb ik wat rond gevraagt en krijg een verhaal te horen dat de tattoo`s van de Galaxy niet heel goed gezet worden en dat de tattoo`s snel vaag worden.

    Graag ben ik benieuwd naar meningen en ervaringen van anderen mensen.

    m.v.g.

  • Jody

    Wordt dit weer zo'n afzeikforum?

    Als je niet tevreden bent dan ga je toch gewoon terug naar de desbetreffende tattooeerder in plaats van meteen weer een forum te openen in de hoop dat mensen weer gaan zitten zeiken over hoe slecht zijn of haar werk is!

    Je moet toch nog een keer terug gaan om hem bij te werken neem ik aan, geef hem/haar dan ook de kans om het werk dat bij jouw geplaatst is geworden de kans om het ‘fatsoenlijk’ bij te werken, zodat het uiteindelijk wel aan jouw eisen voldoet!

    Misschien was het dan toch slimmer om eerst te informeren bij verschillende mensen om te zien hoe tevreden hun over zijn/haar werk waren in plaats van achteraf gaan zitten zeuren dat mensen niet heel tevreden zijn over het werk.

  • Kaip

    De enige die zeikerig overkomt ben jij Jody ;)

    EM, heb je geen foto van je tattoo

  • Jody

    Hij/zij is afgelopen vrijdag pas geweest voor de desbetreffende tattoo, er zitten waarschijnlijk net de korstjes op en beginnen nu al te zeuren over ‘niet mooie ronde lijnen’

    Het minste dat deze persoon had kunnen doen is even terug te gaan naar de tattooshop en aangeven dat hij/zij er niet tevreden mee is, in plaats van meteen een forum open te trekken en de desbetreffende tattoo-shop af te vallen!

    Zoals ik eerder al aan gaf zal hij/zij toch nog een keer terug moeten gaan voor de tattoo te laten bijwerken……als degene dan niet goed zijn werk zal afleveren nadat de ‘klant’ zijn ongenoegen heeft aangegeven, dan snap ik dat ze zo'n forum openen….maar nu vind ik dit gewoon afzeikerig!

    Iedere tattoo-artiest heeft wel eens een bobbellijntje of dergelijke…..maar geef hem/haar dan ook de kans om dit te herstellen.

  • No.pain

    Is het niet Galaxy tattoo ipv de Galaxy ??

    En ben ervan overtuigd dat als er iets niet in orde zou zijn hij dat prima in orde maakt,

    maar als je voordat je bij hem eerst hebt gecommuniceerd omtrent je klacht en op fora lukraak dingen post

    je er niet echt “welcome” meer bent. Dat geld vast voor alle tatoueerders.

    Post een foto om een beeld te tonen van wat jij verkeerd vindt.

  • badboy

    bij een goede tat2 artiest hoef je niet terug te komen om te laten bij werken.

    die doet het in een x goed , ik weet het zijn er niet veel in nl die dat kunnen, maar zo onderscheiden de echte pro's zich van de semi pro's.

    en al die die commetaar op de forems over wel en niet afzeiken, afzeiken die boel zolang het werk het toelaat.

    worden de artiesten alleen maar beter van, alleen diegene met weinig zelfvetrouwen lopen daar over te zeiken.

  • No.pain

    "bij een goede tat2 artiest hoef je niet terug te komen om te laten bij werken.

    die doet het in een x goed , ik weet het zijn er niet veel in nl die dat kunnen, maar zo onderscheiden de echte pro's zich van de semi pro's."

    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    Een pro is iemand die leeft wat het inkomen hem/haar bied betreffend zijn/haar werk. Een semi pro heeft naast zijn gewone baan er een baantje bij als tatoeeerder.

    Een amateur is iemand die niet leeft van het inkomen betreft tatoueren omdat die een goede full time baan heeft.

    Zowel professionele danwel de amateur tatoueerders kunnen beide prima 100% werk afleveren.

    Maar dat wordt vaak tegengesproken omdat veel blijven volhouden dat de bekende dure artiesten ook echt de beste zijn.

  • bas

    ik heb er een jaar of 10 geleden een laten zetten bij hun

    maar hij ziet er nog net ze mooi uit en die van mijn vrouw ook

    dus

    en na een tijdje zag ik een vaag plekje bij mijn tattoo en ben terug gegaan

    en dit is toen netjes bijgewerkt zonder extra kosten

  • Dunja

    Ik heb al mijn tattoo's daar laten zetten en wanneer er een plekje zit die niet helemaal mooi is kan je gratis terug om het bij te laten werken.

    En daarbij, bij een nogal groot rugstuk kwamen ze er zelf mee dat ik na 6 weken even langs moest komen om te kijken of alles mooi was!

  • Dunja

    Nog een extra opmerking over dat bijwerken, want dit heeft niets met de artist te maken, maar met het genezingsproces.

    Zo heb ik een hele gevoelige spierwitte huid. Invetten is voor mij een ramp, want ik krijg overal bultjes, maar voor de tattoo is het wel beter (ondanks alle nieuwe regeltjes), maar ja dat betekend wel dat door die bultjes er witte plekjes in de verse tattoo kunnen komen.

    Mijn volgende ontwerp ligt alweer klaar en ik ga 100% zeker weer naar Tattoo Gallaxy!