Galaxy Zutphen

  • Rob Garritsen

    Ik kom ook al jaren bij Albert en Ans.

    Ben zeeer tevreden over zijn werk.

    Alles ziet er puik uit, zijn werk en ruimte!

    Altijd relaxt en op zn tijd een bakkie.

    Ik heb nog nooit geklaagd en meerdere mensen naar hem verwezen die allen tevreden waren.

    Ik ben zelf bezig met een groot project op mn rug en als die klaar is mag hij verder naar mn volgende project.

    Als ik in de koffiepauze aan de bar een bakkie neem komen er verschillende klanten langs met vragen enzzz.

    Die worden allemaal netjes en correct afgehandeld!

    Gewoon Top de Galaxy!!!

    Tot de 23 ste weer Albert en Ans!

    Groetjes Rob uut Borculo

  • pietsje

    wij laten al onze tattoos bij albert zetten , ben zeer tevreden, ik had een tattoo op mijn enkel laten zetten , heb ik door mijn eigen stomme schuld een ontsteking aan gekregen , gevolg daarvan was dat mijn zwarte lijnen waren uitgelopen. albert heeft het kosteloos weer bijgewerkt en mooi gemaakt . toppie.

  • sophia

    goeie middag..

    ik heb een vraagje.

    k zou clitpiercing willen maar hoeveel kost dat bij jullie?

    en verdoven jullie bij het zetten

    mvg mvr hinderiks

  • sebastiaan schilstra

    Ik heb een jaar of 6 geleden een grote tattoo van Queen op mn linker bovenarm laten zetten bij Galaxy, en nu na 6 Jaar ziet deze er nog steeds rete strak uit en is nog niks vervaagd. Het werk wat Albert afleverd is gewoon top.

  • IJ

    Hee

    Dit klopt idd!

    Ik ehb precies hetzelfde, geen gezicht. Maar ik ga binnenkort er een laten zetten bij tattoomania in Apeldoorn. Daar werken ze toch een stuk beter dan hier in zutphen..

    Vind het echt zonde dat hij ook de mijne heeft gezet. Ga binnenkort ook kijken of ze deze in apeldoorn bij kunnen werken..

  • tattoo lchem

    Klopt inderdaad dat het daar niet zo super is mm zusje had op der voet laten zetten maar die tattoo is heel vaagjes geworden . En de kleuren ook iets anders dan dat het op de dag was .