Ik ben het er mee eens dat het onzin is dat een goede artiest het in 1x goed doet en je niet hoeft bij te werken.
Het ligt aan je eigen verzorging en aan je huid en uiteraard een deel aan je artiest.
Dunja, met wat smeer jij in?
Hee
Ik heb ongeveer een week geldeden een neuspiercing laten zetten alleen toen ik me neus ging snuiven,
Ging me neuspiericng er prongeluk uit, ik heb al gebrobeerd om hem Er weer in te drukken alleen dat puir niet echt moet ik Er gewoon even doornheen drukken en even op me tanden bijten,nik weetnhet echt niet meer
Gr Roos
Als je een vaag plek krijg heeft niets te maken met bij welke tattoo artiest je gaat. Het kan verschillende oorzaken hebben. De inkt pakt niet bij jou type huid, je huid stoot de inkt af omdat je bijvoorbeeld een griepje onder de leden hebt. en bij vrouwen kan het uitmaken of ze dan net ongesteld worden. Ik ben zelf ook bij Galaxy Tattoo studio geweest en heb een grote tatoeage op mijn arm en mijn schouderblad. Op één bepaalde plek op mijn arm pakte de inkt niet. (terwijl dezelfde inkt over de hele arm en schouder wordt gebruikt) Toen kwamen we er achter dat ik niet getatoeëerd moet worden tijdens de menstruatie.
Ga altijd terug naar de tattoo artiest, hij zou je graag helpen om het goed te krijgen. Een goede artiest gaat niet constant verhuizen van plaats naar plaats. Albert en Ans zitten al ruim 10 jaar in Zutphen, en hebben nu al ruim 8 jaar een pand gekocht en doen het nog steeds goed. Dat lukt echt niet als je prutswerk aflevert.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?