Galaxy Zutphen

  • resto

    Ik ben het er mee eens dat het onzin is dat een goede artiest het in 1x goed doet en je niet hoeft bij te werken.

    Het ligt aan je eigen verzorging en aan je huid en uiteraard een deel aan je artiest.

    Dunja, met wat smeer jij in?

  • No.pain

    Oud topic idd, maar nog steeeds geeeen footooooooooooooo.

    Een bullcrap verhaal dus.

    damn, ik lees dat er weer 1 naar Galaxy gaat, dat betekend dat ik dus weer langer moet wachten tot ik aan de beurt kom.:P

    Hopenlijk dan met andere muziek dan Motorhead, want dan ken ik nu wel dromen.

  • sanne

    hallo

    ik heb ongeveer 4 jaar geleden een mooie tatoo laten zetten bij galaxy zutphen en ik moet zeggen ziet er nog steeds hetzelfde uit niks vervaagt en als ik er weer 1 zet laat ik het daar weer doen ga nergens anders meer heen

  • Dunja

    Ik smeer het in met uierzalf van Bogena, voordeel van dit merk vind ik dat het toch wat makkelijker smeert (zit ook in tubes).

  • Roos

    Hee

    Ik heb ongeveer een week geldeden een neuspiercing laten zetten alleen toen ik me neus ging snuiven,

    Ging me neuspiericng er prongeluk uit, ik heb al gebrobeerd om hem Er weer in te drukken alleen dat puir niet echt moet ik Er gewoon even doornheen drukken en even op me tanden bijten,nik weetnhet echt niet meer

    Gr Roos

  • No.pain

    Dit is een tattoo forum, maar ik ben de beroerste ook niet:

    Ga zelf niet knoeien en prutsen is het advies.

    gewoon terug gaan naar de studio en je zal zien dat de piercer je helpt.

    dat noemen ze after care.

    (en blijf de eertse dagen met de tengels van de piercing af, mits je tengels goed gereinigd zijn)

  • au3

    Nou, 1 letter mag je toch verwachten dat ie strak wordt gezet……. toch……………..

  • Graphiste

    Als je een vaag plek krijg heeft niets te maken met bij welke tattoo artiest je gaat. Het kan verschillende oorzaken hebben. De inkt pakt niet bij jou type huid, je huid stoot de inkt af omdat je bijvoorbeeld een griepje onder de leden hebt. en bij vrouwen kan het uitmaken of ze dan net ongesteld worden. Ik ben zelf ook bij Galaxy Tattoo studio geweest en heb een grote tatoeage op mijn arm en mijn schouderblad. Op één bepaalde plek op mijn arm pakte de inkt niet. (terwijl dezelfde inkt over de hele arm en schouder wordt gebruikt) Toen kwamen we er achter dat ik niet getatoeëerd moet worden tijdens de menstruatie.

    Ga altijd terug naar de tattoo artiest, hij zou je graag helpen om het goed te krijgen. Een goede artiest gaat niet constant verhuizen van plaats naar plaats. Albert en Ans zitten al ruim 10 jaar in Zutphen, en hebben nu al ruim 8 jaar een pand gekocht en doen het nog steeds goed. Dat lukt echt niet als je prutswerk aflevert.

  • Gjee

    Acht jaar op deze locatie? Dan zit mijn oudste tattoo van Galaxy er tien jaar op, en nog steeds goed.

    En ik had me gisteren verheugd op motorhead op de achtergrond tijdens het zetten van nog eentje…helaas…

    dus dat ben ik thuis maar weer gaan draaien.

  • Rob Garritsen

    Hij is nu helemaal AC/DC :-))