Tatoeeren met verdovingscreme

  • (}( Kitty ){)

    Je oksels? Stoer!! Bij mij zijn alleen de randen gedaan tijdens het zetten van mijn full sleeves, ik vond het hell! De rest van de oksel “moet” nog en kan niet zeggen dat ik er echt naar uitkijk.. hahaha!

  • Elmo

    Waar kan je dit überhaupt laten doen?

    Ik weet dat niet elke artiest dit wil… ben al aan het zoeken ernaar..

  • isabella

    zo moeilijk is dat niet ,emla kan je op recept bij je huisarts krijgen!

  • richard

    Goedenmiddag,

    Weet je ook zo hoe dat verdovingszalf heet..

    Ik wil graag een op mijn voet hebben en aangezien het heeeel pijnlijk is wil ik graag verdovingszalf gebruiken.

    groetjes richard

  • Czaryn

    Verdovende crème is goed voor elke huid procedure als tattoo. Voor mijn tatoeage in mijn pols, gebruikte ik Dr Numb plaatselijke verdovende crème. En ook, ik ben lage tolerantie voor pijn dus ik heb gekozen om dit te gebruiken, en tot nu toe kan ik zeggen dat het helpt veel. Maar natuurlijk hangt het af van je. beter om te raadplegen als uw huid gevoelig is en allergische reacties. Alles wat ik kan zeggen, controleer dan eerst de kwaliteit, als het product legaal of niet verkocht, om eventuele problemen in de toekomst te voorkomen. :) Maar ik garandeer, het goed is om te gebruiken :)

  • (}( Kitty ){)

    Geen enkele tattoo artiest zal het hier mee eens zijn! Maar voor de mensen die tóch van die troep willen gebruiken, even deze tip; zeg van te voren dat je verdovende zalf hebt gebruikt, je huid reageert er namelijk anders door.

  • Czary

    Het is van geval tot geval. Als u allergisch bent voor anesthesie, waarom gebruiken? u kunt wrijven op ijs naar het gebied om het te verdoven. Het is een alternatief. En ik kan dat bevestigen, want ik ben een verdoving verpleegkundige.

  • (}( Kitty ){)

    Czary Schreef:

    ——————————————————-

    > Het is van geval tot geval. Als u allergisch bent

    > voor anesthesie, waarom gebruiken? u kunt wrijven

    > op ijs naar het gebied om het te verdoven. Het is

    > een alternatief. En ik kan dat bevestigen, want ik

    > ben een verdoving verpleegkundige.

    Heb je wel enig idee waar het hier om gaat???? We hebben het hier niet over operaties, maar over tattoos! Wrijven met ijs om het te verdoven? Voel eens aan je hoofd, mafkees..

  • Without

    Anonymous

    Verdovende crème is goed voor elke huid procedure als tattoo. Voor mijn tatoeage in mijn pols, gebruikte ik Dr Numb plaatselijke verdovende crème. En ook, ik ben lage tolerantie voor pijn dus ik heb gekozen om dit te gebruiken, en tot nu toe kan ik zeggen dat het helpt veel. Maar natuurlijk hangt het af van je. beter om te raadplegen als uw huid gevoelig is en allergische reacties. Alles wat ik kan zeggen, controleer dan eerst de kwaliteit, als het product legaal of niet verkocht, om eventuele problemen in de toekomst te voorkomen. :) Maar ik garandeer, het goed is om te gebruiken :)

    De TKTX van withoutpain is een aanrader deze werkt goed. zoek maar eens op verdovende tattoo zalf